Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اله حیاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در شهرستان‌های قرمز کرونایی ممنوع بوده و اگر به صورت مخفیانه فعالیت خود را دنبال کنند با آنها برخورد و محل مورد نظر پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه گشت‌های نظارتی ما در سطح خوزستان کار بازدید از اصناف را انجام می‌دهند افزود: فعالیت مشاغل گروه ۲ در شهرستان‌هایی که از حالت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده‌اند برابر مصوبات ستاد مدیریت کرونا مجاز و بدون مانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خصوص نحوه فعالیت اصناف در ایام عید فطر گفت: در خصوص فعالیت مشاغل به ویژه گروه‌های یک و ۲ در ایام عید فطر، روز شنبه هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت عید فطر در خوزستان و برگزاری آیین‌های مختلف، تمهید لازم برای کاهش ترددها و جلوگیری از انتشار بیماری لحاظ خواهد شد. 

حیاتی با بیان اینکه مرزهای مسافری خوزستان اکنون بسته و تنها فعالیت تجاری، آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد ادامه داد: کادر بهداشت و درمان در گذرگاه‌های مرزی خوزستان مستقر، و کار تست گیری را انجام می‌دهد.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به اسلامشهر گفت: بارش‌ها به ویژه در استان‌های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و خوزستان قابل توجه بود، به عنوان مثال در دو روز بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون مترمکعب آب وارد سدها و سفره‌های زیرزمینی شده‌است.

وی گفت: البته در ۱۴ استان دیگر نیز بارش‌ها مناسب بود.

نامی از هماهنگی‌ها و اقدامات استانداران به عنوان رؤسای ستادهای مدیریت بحران استان‌ها و فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌ها تقدیر کرد و گفت: در تمام مناطق کشور که احتمال این وجود دارد، که سیلاب به هموطنان آسیب برسانند، باید هموطنان به اماکن امن راهنمایی شوند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: از نظر ما جان مردم اهمیت بسیاری دارد و برای همین موضوع و با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و حضور عشایر در اماکن سیل خیز در استان‌های مختلف به سرعت این عزیزان در مناطق امن اسکان داده شدند، تا آسیبی نبینند.

کد خبر 6063234

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۱۲۱ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان خوزستان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز