Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد افشاریان می گوید در حال حاضر زمان خوبی برای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال نبود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، خداداد افشاریان درخصوص واگذاری ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شستا، اظهار داشت:

این اتفاق شوک بزرگی را برای اهالی فدراسیون فوتبال به وجود آورد چرا که در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه فضای خیلی سنگینی برای همه ایجاد شد. بی شک با این اتفاق خستگی به تن همه ما باقی ماند و ابتکار عمل و آرامش را در این مقطع از فدراسیون فوتبال گرفت. آن هم زمانی که فدراسیون فوتبال حساس ترین بازی‌ها را در پیش دارد و تمام هم و غم خود را برای این رقابت‌ها گذاشته است.

وی با اشاره به پرونده ویلموتس و اتفاقاتی که پس از آن برای فدراسیون فوتبال رخ داد، گفت:

متاسفانه شاهد مشکلاتی بزرگی در این مقطع بودیم و به نظرم در حال حاضر زمان خوبی برای این توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال نبود. این اتفاقی که از فدراسیون فوتبال گذشته به ما ارث رسیده است. هیچ ارتباطی به فدراسیون جدید ندارد و میراث بدی در پرونده ویلموتس گذاشتند. مطمئنا تاوان سختی را هم جامعه بزرگ فوتبال بخاطر این موضوع خواهد داد.

سرپرست کمیته داوران تصریح کرد:

واقعا افسوس می‌خوریم و اینطور به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال برای یک کشور دیگر است. در آستانه بازی‌های مهم تیم ملی هستیم و به نظرم این یک خودزنی به تمام معنا است. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود در این راه گذاشته است که تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی صعود کند. همه می‌دانیم که فوتبال یک بازی ساده و شیرین است ولی همه به این نکته واقفیم که صعود به جام جهانی آرزوی تک تک مردم سرزمین مان است. پس نه شستا و نه هیچ اداره دیگری نمی‌تواند این حلاوت و شیرینی را از ملت ایران بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت:

اگر می‌خواهیم آرامش و صلابت به فوتبال برگرددد، باید همه اهالی صاحب نظر، صاحب قلم و حتی به نظرم دولتمردان نظام هم در این برهه حساس به کمک فدراسیون فوتبال بیایند و در کنار یکدیگر با مجری‌گری شهاب الدین عزیزی خادم و اعضای هیات رئیسه این مشکل را از سر راه برداریم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد