Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:39:51 GMT

بی تردید مسی از رونالدو بهتر است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۲۴۸۴

بی تردید مسی از رونالدو بهتر است

سائول نیگز، هافبک تکنیکی اتلتیکومادرید لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خطاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده و در دیداری حساس و سرنوشت ساز، دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت و بارسا در صورت شکست در این دیدار تقریبا شانسی برای فتح لالیگا نخواهد داشت. سائول نیگز، هافبک تاثیرگذار روخی بلانکوس در آستانه این مسابقه مهم به تمجید از کاپیتان بارسلونا پرداخته و مدعی شد تردیدی در مورد بهترین بودن لیونل مسی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سائول نیگز گفت: "شکی نیست که لئو مسی بهترین بازیکن تاریخ است. البته من کریستیانو رونالدو را به خاطر عملکردش در طول این سالها تحسین می کنم، اما فکر می کنم هیچ مقایسه ای در مورد مسی با دیگران وجود ندارد.

 

 

تصور کنید اگر کریستیانو رونالدو در بازی بعدی خود 80 گل به ثمر برساند نیز باز هم نسبت به مسی در مقام مقایسه تعداد گل نسبت به هر دقیقه حضور در میدان کارنامه بدتری دارد. بحث سر این است که کدام یک از بین مسی و رونالدو گلزن قهارتری محسوب می شوند. از نظر من مسی تمام کننده بهتری نسبت به رونالدو است، اما رونالدو از مسی گلزن تر بوده است.

 

نسل فعلی هواداران فوتبال معتقدد لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. اما قدیمی ترها از بازیکنانی چون آلفردو دی استفانو، مارادونا و پله نام می برند. اما فوتبال پیشرفت کرده و از نظر من مسی چه الان و چه در طول تاریخ بهترین بازیکن کل ادوار فوتبال محسوب می شود."

کریستیانو رونالدو بارسلونا سائول نیگز لیونل مسی یوونتوس اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بارسلونا سائول نیگز لیونل مسی یوونتوس اتلتیکو مادرید بهترین بازیکن سائول نیگز لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • «رضاخان را بهتر بشناسیم»
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!