Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مهدی جایمند روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم میانگین ارزش هر یکی از این ابزارهای آموزش مجازی را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی با اظهار این که آموزش در دوران کرونا تعطیل نشد و به صورت مجازی ادامه یافت ، افزود : متاسفانه ۱۱ تن از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش بابل تاکنون بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایمند با قدردانی از حمایت و کمک خیرین در زمینه آموزشی ، بر تداوم آن تاکید کرد و گفت که خیرین مدرسه ساز بابلی طی ۲ سال گذشته ۵۶۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند.

وی توضیح داد : خیرین بابلی در ۲ سا اخیر ساخت ۱۸ مدرسه را در دستور کار خود قرار دادند که پنج مدرسه تا پایان امسال به مرحله افتتاح می رسد.

مدیر آموزش و پرورش بابل یکی از مشکلات این مجموعه را وجود مدارس فرسوده معرفی کرد و گفت : ۷۳ باب مدرسه در بابل  از ۱۰ تا ۷۰ درصد تخریبی هستند و اولویت خیرین هم بازسازی و بهسازی مدارسی است که درصد تخریبی آن بالا است.

وی همچنین یکی از مشکلات دیگر آموزش و پرورش بابل را بازنشستگی تعداد زیادی از معلمان دانست و اضافه کرد : در حال حاضر بزرگ ترین مشکل آموزش و پرورش بابل سونامی بازنشسته ها در سال جاری است.

جایمند گفت : در سال جاری  ۸۰۰ نیروی آموزشی در بابل بازنشسته می شوند که اگر به جای آنها نیروی جایگزینی معرفی نشود ، آموزش و پرورش بابل با مشکل رو به رو خواهد شد.

در این مراسم از چهار معلم نمونه استانی با اهداء لوح سپاس و جایزه قدردانی شد. 

برچسب‌ها مدارس مازندران بابل خیرین مدرسه ساز آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مازندران بابل مدارس مازندران بابل خیرین مدرسه ساز آموزش مجازی اخبار کنکور آموزش و پرورش بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟