Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:06:17 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۵ اردیبهشت ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۱۱۸

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز پانزدهم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز پانزدهم اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:امکان رسیدگی قانونی به مشکل بدافزار‌ها فراهم نیست رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: یکی از دلایل مهم برای سطح بالای آلودگی‌های بدافزاری در کشورمان این است که ما به دلیل نقص قوانین و سیاست‌های حاکمیتی نمی‌توانیم با این موضوعات برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:دستگیری موبایل قاپ شمال پایتخت رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ تکرو در شمال تهران و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.   بیشتر بخوانید:روز قدس روز اتحاد و انسجام مسلمانان سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در پیامی با گرامیداشت روز قدس، افزود: در حقیقت روز قدس روز انسجام و اتحاد جهان اسلام در دفاع از فلسطینان و محکوم کردن غاصبان و ظالمان صهیونیستی است.   بیشتر بخوانید:کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شمس آباد رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی "شمش آباد" به ارزش ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.   بیشتر بخوانید:کشف بیش از ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در پایتخت رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.   بیشتر بخوانید:انهدام باند سرقت منازل ویلایی شرق پایتخت رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل و یک ماخر خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره سرقت معترف شدند.     انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: رویداد مثبت ۱۰۰ با هدف ترویج کاهش وزن شهروندان تهران تا ۷ اردیبهشت همزمان با هفته سلامت در سراسر پایتخت اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • پایتخت خنک می‌شود
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت