Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌های شهرستان بروجن اظهار داشت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های کم‌هزینه و زودبازده محرک در توسعه و جهش شهر‌های کشور تسهیلات مورد نیاز را تامین و پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کمبود قیر در بسیاری از شهرداری‌های کشور افزود: به زودی در نشستی مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سهمیه قیر شهرداری‌ها بازنگری و برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

بیشتر بخوانید

توزیع ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری

جمالی نژاد اضافه کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به‌منظور رفع مشکلات شهرداری‌های ایران در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، پسماند و آبیاری فضای سبز اقدام لازم را برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد کرد.

او ادامه داد: هم‌اکنون کمک‌هایی در قالب تبصره ۲ ماده ۳۹، ردیف ماده ۵۸ برای شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت، ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه طرح‌های درآمدزا و مشارکتی و اختصاص ماشین‌آلات از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌های مناطق مختلف ایران انجام می‌شود.

جمالی نژاد گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یک سوم هزینه‌های خرید ماشین‌آلات شهرداری‌ها در استان‌های کمتر برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری را پرداخت می‌کند.

او افزود: این سازمان امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور اجرای طرح‌های بازیافت در کشور به بخشداری‌ها و شهرداری‌ها کمک خواهد کرد.

جمالی نژاد با اشاره به مشکلات آب در کشور اضافه کرد: درخواست می‌شود تا مجلس شورای اسلامی قانونی برای الزام و تشویق شهرداری‌ها به استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز شهری تصویب کند.

او ادامه داد: هم اکنون آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها در حال تدوین است و به‌زودی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

جمالی نژاد گفت: احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی در اولویت برنامه‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار دارد و اعتبار مورد نیاز برای این طرح‌ها بر اساس میزان پیشرف فیزیکی اختصاص می‌یابد.

او افزود: شهرداران و فعالان مدیریت شهری، خلاقیت در درآمدزایی، جذب سرمایه‌گذاران و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی را در برنامه‌های خود قرار دهند.

گفتنی است، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور رسیدگی به مشکلات شهرداری‌های شهرستان‌های بروجن و لردگان به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه امور شهری سازمان شهرداری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری ها جمالی نژاد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام