Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@12:20:46 GMT

رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات شمالی و شرقی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۶۰۱

رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات شمالی و شرقی تهران

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در ۵ روز آینده وضعیت جوی استان تهران همراه با آسمانی نیمه ابری در ساعات بعداز ظهر خواهد بود.

وی گفت: در اوایل شب نیز افزایش ابر و در پاره‌ای از نقاط به ویژه در ارتفاعات شمالی و شرقی گاهی با رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و در نیمه جنوبی استان در ساعات بعدازظهر با وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما و اوایل هفته آینده کاهش تدریجی دما مورد انتظار است.

جلالی با اشاره به اینکه کمترین دمای هوای امشب شهر تهران ۱۵ درجه پیش‌بینی شده است، در ارتباط با میزان بارندگی‌ها تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در آبعلی با ۳/۹ میلیمتر بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب قدر جوشن کبیر نماز شب قدر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و سوم رمضان هواشناسی وزش باد شدید پیش بینی وضع هوا شب قدر جوشن کبیر نماز شب قدر نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و سوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _جمعه دهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _جمعه دهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه دیده می‌شود.

همچنین ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو سنگین و تردد روان در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و در محورهای شمالی مداخلات جوی وجود ندارد.

تردد در سایر محورهای کشور روان ارزیابی شده است و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمان و خراسان جنوبی وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط یزد، کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید، کاهش دما و در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

وی افزود: شنبه در شمال استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، یکشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، بعضی نقاط کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی خراسان شمالی، رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: سه‌شنبه علاوه بر مناطق مذکور در استان‌های اصفهان، لرستان، کرمانشاه، جنوب همدان، جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد و طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 740122

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان‌ها
  • بارش پراکنده باران در نواحی شرقی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در بعضی مناطق / کاهش دما در ۶ استان کشور
  • هواشناسی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌ها/ هوای تهران صاف
  • وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور
  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد