Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@09:12:13 GMT

چلسی حریف منچسترسیتی در فینال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۸۲۳

چلسی حریف منچسترسیتی در فینال شد

دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد، جایی که چلسی ۲ بر صفر از سد رئال‌مادرید گذشت و راهی فینال شد.

نیمه نخست چلسی چند موقعیت خلق کرد و یک مرتبه هم توسط ورنر به گل رسید که آفساید اعلام شد. با این حال دقیقه ۲۸ مهاجم آلمانی در ریباند ضربه هاورتس که به تیر برخورد کرد، با ضربه سر گل نخست را برای آبی‌ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش مندی مقابل ضربات بنزما باعث شد چلسی دروازه‌اش را در این نیمه بسته نگه دارد.

نیمه دوم هم لندنی‌ها با استفاده از روزنه‌های دفاعی رئال موقعیت‌های بهتری داشتند. دو فرصت تک‌به‌تک را هاورتس و کانته از دست دادند. رئال نتوانست فشاری که لازم بود را برای جبران گل خورده بیاورد و در یکی از ضدحملات غافلگیر شد. دقیقه ۸۵ پاس پولیشیچ و ضربه نهایی مانت گل دوم را برای چلسی به ثبت رساند.

چلسی با این برد شیرین برای سومین مرتبه راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. آبی‌های لندن یک مرتبه سال ۲۰۱۲ با غلبه بر بایرن قهرمانی را جشن گرفته‌اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی بعد از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان و رسیدن به نیمه نهایی، در اوج روحیه به بازی برابر لیون رسیده است. 6 بازی دیگر باقیمانده و پاریس با تیم دوم در حالی که یک بازی کمتر نیز انجام داده، 10 امتیاز اختلاف دارد. پی اس جی را باید از حالا قهرمان لیگ دانست.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد تغییر ذهنیت بازیکنان برای بازگشت به لیگ فرانسه گفت: «به یک ماه و نیم آخر فصل رسیده ایم و همه اهداف ما برآورده شده است، ما با اشتیاق زیاد و بسیار جدی کار می کنیم.»

پاسخ محکم به انتقادات: «من در واقع چیزی نمی خوانم. هیچی. بیش از ده سال است که مربی هستم و هر چیزی را در این حرفه تجربه کرده ام. من عاشق شوخی کردن در نشست های خبری هستم. از من انتقاد می شود ولی به کارم ادامه می دهم.»

میل به قهرمان شدن در اسرع وقت: «نه، نه واقعا. هیچ شرایط اضطراری وجود ندارد. هدف مثل همیشه است، دیر یا زود قهرمان لیگ یک شویم. ما فینال جام حذفی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را داریم و در همه جام ها رقابت می کنیم. هنوز باید چند بازی را ببریم تا در لیگ فرانسه قهرمان شویم.»

قدرت رهبری امباپه و صحبت با او: «هر چیزی در گفت‌وگو با بازیکنان و تیمم در رختکن باقی می‌ماند. بقیه سیرک رسانه هاست.»

آیا می‌خواهید از برخورد با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اجتناب کنید؟ «ابتدا باید دورتموند را حذف کنیم. ما در گروه مرگ با این تیم بودیم و حالا قرار است یک نیمه نهایی بسیار جذاب و سخت برابر هم داشته باشیم. مطمئن هستم که دورتموند هم مانند ما برای بازی در فینال مشتاق است. وقتی بالا برویم، به این سوال پاسخ خواهم داد.»

سه‌گانه احتمالی: «من به وضوح، پشت همین میز در روز معارفه‌ام، در مورد اینکه می خواهیم ماه آوریل شانس قهرمانی در همه رقابت ها را داشته باشیم، صحبت کردم. یک ماه و نیم مانده به پایان فصل، در همه مسابقات زنده هستیم و این هدف ما بود. ما در حال رسیدن به این هدف هستیم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • منچسترسیتی دوباره در فینال؛ پپ به این راحتی از دوگانه داخلی نمی گذرد
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • صعود سخت سیتی به فینال با عبور از چلسی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1-0 چلسی (نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم