Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:03:10 GMT

بازی با پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۳۹۵۵

بازی با پرسپولیس برای شجاع خلیل زاده دردسرساز شد

خبرورزشی – شجاع خلیل‌زاده، مدافع ایرانی الریان که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم سابقش پرسپولیس قرار گرفت، در این بازی طی برخورد با بازیکنان این تیم دچار مصدومیت شدیدی شد که باعث شد دیدار این هفته تیمش را از دست بدهد. 

الریان باید این هفته در نیمه نهایی امیر کاپ قطر به مصاف الدحیل برود و خلیل زاده به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است تا یکی از مهمترین بازی های تیمش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الریان قطر خبر ویژه شجاع خلیل زاده لژیونرهای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند