Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد، جایی که چلسی ۲ بر صفر از سد رئال‌مادرید گذشت و راهی فینال شد.

نیمه نخست چلسی چند موقعیت خلق کرد و یک مرتبه هم توسط ورنر به گل رسید که آفساید اعلام شد. با این حال دقیقه ۲۸ مهاجم آلمانی در ریباند ضربه هاورتس که به تیر برخورد کرد، با ضربه سر گل نخست را برای آبی‌ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش مندی مقابل ضربات بنزما باعث شد چلسی دروازه‌اش را در این نیمه بسته نگه دارد.

نیمه دوم هم لندنی‌ها با استفاده از روزنه‌های دفاعی رئال موقعیت‌های بهتری داشتند. دو فرصت تک‌به‌تک را هاورتس و کانته از دست دادند. رئال نتوانست فشاری که لازم بود را برای جبران گل خورده بیاورد و در یکی از ضدحملات غافلگیر شد. دقیقه ۸۵ پاس پولیشیچ و ضربه نهایی مانت گل دوم را برای چلسی به ثبت رساند.

چلسی با این برد شیرین برای سومین مرتبه راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. آبی‌های لندن یک مرتبه سال ۲۰۱۲ با غلبه بر بایرن قهرمانی را جشن گرفته‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی چلسی خبر ویژه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم