Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا شانه ساز، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، مهمان امشب برنامه «من طهران» شبکه العالم است و در خصوص آخرین وضعیت تجهیزات و امکانات کشور برای مقابله با کرونا و تولید واکسن گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش برنا، محمد رضا شانه ساز، وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در این برنامه از«من طهران»، گزارش کاملی از وضعیت دارویی و تجهیزات پزشکی و ساخت واکسن در مقابله با ویروس جهش یافته کرونا در کشور ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانه ساز، ضمن اشاره به روند ساخت واکسن ایرانی، چگونگی همکاری های مشترک با کشورهای کوبا و روسیه برای تولید واکسن کرونا را تشریح خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص طرح واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در کشور و ساز و کار مشخص آن در رعایت نوبت و اولویت بندی برای گروه و مقاطع سنی مختلف، توضیحات مسبوطی را بیان خواهد کرد.

 «من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، 15اردیبهشت ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه العالم پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی ویروس کوبا روسیه واکسیناسیون روسیه کوبا واکسن رئیس سازمان غذا و دارو شبکه العالم کرونا من طهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه