Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:50:27 GMT

۵۱۲ نفر از کارکنان شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۲۰۹

۵۱۲ نفر از کارکنان شهرداری همدان تبدیل وضعیت می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری به شورا مربوط نمی‌شود ولی شورا در استانداری پیگیری‌های لازم را انجام داده و یک لیست ۵۱۲ نفری از پرسنل شرکتی شهرداری را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود عسگریان در یک گفت‌وگوی برخط با بیان اینکه شهردار برای جا به جایی مدیران در مجموعه شهرداری شخصاً تصمیم می‌گیرد، اظهار کرد: با صلاح دید شهردار معاونان و مدیران تغییر می‌کنند و ما تنها اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهیم و در صورت نیاز در این راستا به شهردار کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های ورزشی، محیط زیست، شهرسازی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی اقدامات خوبی در دوره پنجم شورا شد و تنها موضوعات شهرداری هدف ما نیست بلکه در زمینه‌های دیگر نیز شورای شهر همدان دغدغه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: مصوبه‌ای به درخواست شهردار برای همکاری تعاون روستایی و بازار میوه و تره بار شهرداری همدان در شورای شهر تصویب و قرار شد که تعاون روستایی با بازار میوه و تره بار برای توزیع محصولات روستایی در شهر توافق کند که تاکنون این اقدام انجام نشده است؛ هرچند مانعی برای اجرای آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در طی چهار سال مدیریت این دوره چهار هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار، بر اساس پیشنهادات شهرداری مصوب شد، خاطرنشان کرد: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن در حوزه عمرانی شهر مانند آسفالت، نوسازی و بازگشایی معابر که نیاز زندگی امروز شهروندان است، هزینه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: طرح سما که برای ساماندهی وضعیت معلولان در نظر گرفته شده بود حدود ۶۰ درصد موفق عمل کرده است و در شهر رمپ‌ها و موزائیک‌های رنگی برای این افراد ایجاد شده است اما همچنان اتوبوس‌ها و ون‌های مخصوص برای معلولان فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه نیروهای حجمی شهرداری باید تبدیل وضعیت شوند، تصریح کرد: تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری به شورا مربوط نمی‌شود ولی شورا در استانداری پیگیری‌های لازم را انجام داده و یک لیست ۵۱۲ نفری از پرسنل شرکتی شهرداری را به ثبت رسانده است و سعی دارد در رابطه با این موضوع مانند دیگر شهرداری‌ها عمل کند.

عسگریان ادامه داد: مردم باید درباره اقدامات این دوره شورای شهر نظر بدهند و نمره‌ای را به اقدامات این دوره بدهند اما از نظر من در دوره پنجم شاهد اتفاقات خوبی در شهر بودیم و می‌توان نمره بالایی به این دوره شورا داد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به طرح جامع شهری، اضافه کرد: هنوز این طرح مصوب نشده است و همچنان ایراداتی به آن وارد است؛ اداره کل راه و شهرسازی نیز در تلاش است تا این ایرادات را برطرف کند.

وی گفت: شورای شهر هرساله بودجه‌ای را در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان قرار می‌دهد تا این سازمان برای رشته‌های مختلف اقداماتی را انجام دهد که تاکنون اکثر پایه‌ها در رابطه با این موضوع به سازمان مراجعه کرده‌اند، شهرداری کمتر از اداره کل ورزش و جوانان عمل نکرده و همیشه در صحنه حاضر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: گاهی اوقات برای بهبود وضعیت شهر ما مجبور هستیم چندین پروژه را آغاز کنیم و قبل از شروع پروژه‌ها پیش‌بینی‌های لازم در این راستا انجام می‌شود اما گاهی اوقات با وجود تحریم‌ها و افزایش قیمت‌ها، اجرای این پروژه‌ها با تأخیر مواجه می‌شود که پل غدیر و پل سردار همدانی جز این پروژه‌ها است؛ البته پل غدیر تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 491411

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر همدان مسعود عسگریان تبدیل وضعیت استخدامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشمولان تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس شورای اسلامی شهر همدان تبدیل وضعیت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای خطاب به روسای سه قوه و مسئولان وزارت نفت، از بی توجهی به موضوع تبدل وضعیتشان گلایه کردند.  

متن نامه به این شرح است: 
سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند وضعیت روند تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر رسمی در زیر مجموعه وزارت نفت در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ناامید کننده و نامطلوب بوده و با توجه به بزرگی شرکت باید دیدگاه ویژه‌ای نسبت به این مهم شکل می‌گرفت ولی متأسفانه روند کار در این شرکت به صورتی پیش می‌رود که همچین به نظر می‌آید که شاید واقعاً هدف از این کار ایجاد نارضایتی و بی‌احترامی به خانواده بزرگ و عزیز ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی باشد...

از طرفی همه‌ی ما باید مدیون جامعه ایثارگران باشیم و باید از این را در نظر داشته باشیم که این قانون ذره‌ای از زحمات بی‌پایان پدران ما را که از جان عزیز خود در ایامی که خیلی‌ها از معرکه گریختند، نمی‌تواند جبران کند و سازمان نمی‌تواند بر جامعه بزرگ ایثارگران منت بگذارد، بلکه این ما هستیم که باید در باب مردانگی و ایثار پدران خود در دفاع از خاک و ناموس وطن سربلند باشیم.


 این اهم مشکلاتی است که بعد از گذشت سه سال تا امروز و بعد از دوری از خانواده، آلودگی هوا، فشار‌های کاری و... کماکان پابرجاست خدمتتان گزارش می‌گردد، باشد که آن مدیریت محترم گامی در رفع مشکلات بردارد:

۱- رفع محدودیت ارتقاء شغلی، پایه سازمانی، انتصاب سازمانی.
۲- عدم صدور کد‌های ۰۱ بعد از گذشت سه سال... (با توجه به متن صریح قانون باید پس از سه ماه این مهم انجام می‌گرفت...)
۳- عدم تخصیص کمپ و مشکلات ایاب وذهاب، نامشخص بودن این وضعیت.
۴- عدم اعمال سوابق و مبحث مالی و بروزرسانی پایه‌های حقوقی با توجه به پایه بسیار پایین، مشکلات، فشار اقتصادی و معیشتی...
۵- پرداخت نشدن معوقات، خدمات رفاهی، بک پی گاز کارت و بک پی حقوق و بی ارزش شدن این مبالغ.
۶- دسته بندی و جداسازی نیرو‌های رسمی ایثارگران از مابقی نیرو‌های رسمی در نامه‌های اداری و برخورد‌های سازمانی به بند دال و بند واو و نیروی رسمی...
۷- تعدیل مدرک تحصیلی...
۸- تعیین وضعیت جایگاه شغلی، چارت سازمانی...
۹- رفع محدودیت‌های ارتقا شغلی، و انتقالی.
۱۰- شرایط بسیار نامناسب تسهیلات.
۱۱- تسهیلات و امتیازات منازل سازمانی...
۱۲- عدم محاسبه سوابق در بازنشستگی و انتقال...
۱۳- حذف بیشتر سوابق در بررسی کمیسیون سوابق...

(در صورتی که وقتی همه‌ی همکاران کد پرسنلی گرفتند و استخدام سازمان می‌باشند، هیچ فرقی بین نیرو‌های قدیم و جدید و ایثارگر نیست و بیان این الفاظ بند دال و واو و رسمی جز برای جداسازی و فشار‌های روانی هدفی ندارد؛ لذا خواهشمند هست که این مهم به جد به معاونت‌های شرکت تذکر داده شود که رعایت شود.)

اجرکم عندالله...

خدایا ما را شرمنده خون شهدا نکن...

رونوشت:
دفترمحترم مقام معظم رهبری
دفترمحترم ریاست جمهوری
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان بوشهر
بازرسی و حراست شرکت ملی گاز
جناب آقای باهوش_ مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
جناب آقای حیدری_ سرپرست محترم منابع انسانی
جناب آقای تکلو_ سرپرست محترم امور ایثارگران
جناب آقای عمرانی خو_ سرپرست محترم تأمین نیرو

جهت پیگیری مطالبه حقوق و مزایای نیرو‌های ایثارگر شرکت ملی نفت و گاز و مجتمع جنوبی ما را حمایت کنید.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم