Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:04:55 GMT

میانکاله زیستگاهی به قدمت بشر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۴۸۰

میانکاله زیستگاهی به قدمت بشر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی محیط  زیست مازندران اعلام کرد:همایش ملی با عنوان میانکاله زیستگاهی به قدمت بشر با همکاری سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست و با بهره گیری از چهره‌های علمی و دانشگاهی کشور در ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین در مازندران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل برگزاری این همایش ملی بررسی علت رخداد تلفات پرندگان مهاجر در تالاب بین المللی میانکاله است.

از فعالان عرصه دامپزشکی و محیط زیست درخواست می‌شود با ارسال مقالات علمی - تحلیلی خود در این زمینه علاوه بر شرکت در این همایش مجازی، پیشنهادات خود را برای جلوگیری از تکرار این رخداد ارائه و از دریافت امتیاز بازآموزی بهره‌مند شوند.

مهلت ارسال این مقالات و یا پوستر‌های علمی مرتبط حداکثر تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت ماه بوده و علاقمندان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش به نشانی اینترنتی hamayeshemiankale۱۴۰۰@gmail.com ارسال کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران دامپزشکی کشور مرگ پرندگان میانکاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان

 مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ۶ فروردین ۱۴۰۳ فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.


رسول هنرمند افزود: از میان این آثار که با موضوع‌های هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شدند و ۷ اثر در این هفته برای عموم اجرا می‌شود.


او گفت: این نمایش‌ها از امروز تا ۳۱ فروردین در مقابل خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی)، گلستان شهدای اصفهان و مجموعه فرهنگی عباسی واقع در خیابان آمادگاه در دو نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.


مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایش‌ها در هفته هنرانقلاب اسلامی گفت: «عصر حجار» به کارگردانی حسین رفیعی، «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، «اشنوگل» به کارگردانی فرهاد قائمی فر و «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته به اجرا در می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز همایش ملی دانش سنتی محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • گسترش طب ایرانی با مشارکت فعالانه در همایش طب سنتی ایرانی
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی تمدید شد
  • سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛آخرین مهلت ارسال مقالات