Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@18:39:36 GMT

پیشرفت ۵۶ درصدی کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۴۸۵۵

پیشرفت ۵۶ درصدی کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: احداث مسیر کیلومتر چهار تا هفتحلقه حفاظتی شهر ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیلومتر چهار تا هفت رینگ (حد فاصل تقاطع آفتاب تا خیابان بهاران) است که از سمت تقاطع آفتاب، پل قهجاورستان در دست اجرا است و مراحل پایانی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات بتن‌ریزی تابلیه پل قهجاورستان تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر اقدامات زیرسازی انجام شده و برخی نقاط به مرحله آسفالت رسیده است.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم از تکمیل پل روی کانال در این مسیر خبر داد و افزود: در ادامه مسیر پل‌های عرضی پروژه در حال اجرا است و جا به جایی تأسیسات از جمله شبکه برق همزمان با عملیات اجرایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود سه درصد آزادسازی مسیر کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم باقی مانده تا پروژه تکمیل شود.

کریمی تأمین مصالح بیس (اولین لایه زیرسازی راه‌ها) را یکی از چالش‌های فعلی پروژه عنوان کرد و گفت: تأمین مصالح بیس به کندی انجام می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد چالش در سرعت پیشرفت پروژه شده است.

وی ادامه داد: کیلومتر دو هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار رینگ چهارم مسیری است که تقاطع بهاران در آن واقع شده و نقشه‌های آن به سازمان عمران ارائه شده تا این پروژه نیز پیاده‌سازی شود.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم با بیان اینکه احداث مسیر کیلومتر چهار تا هفت حلقه حفاظتی شهر ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در این بخش سه درصد نسبت به برنامه بازنگری شده عقب‌ماندگی داریم که با اتمام آزادسازی‌ها و تأمین مصالح این مشکل برطرف خواهد شد.

کد خبر 491343

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني کلانشهر شهر شهرداری اصفهان رینگ چهارم حلقه حفاظتی ترافیکی مدیریت شهری برنامه ریزی شهری پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ محمد محمدی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان