Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@14:05:59 GMT

۲ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز در مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۰۵۸

۲ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز در مشهد کشف شد

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال (رمزارز) غیرمجاز از ۲ واحد صنعتی در حوالی مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی افزود: این ۲ مزرعه با دستور جانشین دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد طی حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت نیروی انتظامی و حراست شرکت توزیع نیروی برق مشهد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این عملیات از یک واحد صنعتی هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال و از یک واحد تولیدی ایزوگام ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش پنج میلیارد ریال شناسایی و با متخلفان برخورد قانونی شد.

به گفته مقامات نیروی انتظامی مشهد طی فروردین ماه امسال ۴۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و افراد متخلف با تشکیل پرونده تعزیراتی و قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

 رسالی احدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • افزایش مزارع نوآور به ۱۵۰ مزرعه در سال جاری