Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:58:17 GMT

بیماران ام اس برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۴۹۵

بیماران ام اس برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند

گروه استان‌ها- مدیر انجمن بیماری "ام اس" استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۱۹۰۰ بیمار "ام اس" در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شده‌اند و نیاز است بیماران دیگر نیز برای دریافت واکسن اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، هرچند کاهش آمار مبتلایان کرونا در استان روند تقریبا نزولی به خود گرفته است و سبب تغییر رنگ کرونایی برخی مناطق از قرمز به نارنجی شده است اما ادامه این روند کاهشی همچنان نیازمند رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ، دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این خصوص اظهار داشت: براساس آخرین آمار  838 مبتلای جدیدبه کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد 272 بیمار با حال وخیم تنفسی در بیمارستان بستری شدند.

وی بیان کرد: در این مدت 27 نفر از هم استان ها با عائم مشکوک و قطعی کرونا جان باختند.

حمایت‌ها از لغو مالکیت معنوی واکسن‌ کروناجدید‌ترین اخبار کرونا در ایران| افزایش شیب شیوع کرونا / چرخش کرونا به سمت موج پنجم / جنوب کشور حال خوشی ندارد + نقشهابتلای 4 عضو الریان قطر به کرونا پس از بازگشت از هند

اما در ادامه تزریق واکسن به گروه‌های هدف اولویت‌دار، مدیر انجمن بیماری "ام اس" استان اصفهان با بیان اینکه حدود 12 هزار بیمار مبتلا به"ام اس" در استان داریم، گفت: تاکنون حدود 1900 بیمار "ام اس" در مقابله با بیماری کرونا واکسینه شده‌اند و نیاز است بیماران دیگر نیز برای دریافت واکسن اقدام کنند.

فرشته اشتری  افزود: تعدادی واکسن بیماران خاص نیز اختصاص داده شده که از هفته گذشته شروع به تزریق به بیماران خاص به ویژه بیماران "ام اس" کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از بیماران می خواهیم به مراکز بیماران کاشانی و مرکز ام اس در خیابان باهنر مراجعه کنند تابتوانیم در عرض 10 روز آینده واکسینه را کامل کنیم.

همچنین با  توقف روند صعودی تعداد مبتلایان و تغییر رنگ اصفهان فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک با نوبت دهی اینترنتی دوباره آغاز می‌شود.

انتهای پیام/163/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد