Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:37:46 GMT

معرفی محصولات بخش بهداشت و حمام کودک در سایت مادرآن

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۶۸۴

معرفی محصولات بخش بهداشت و حمام کودک در سایت مادرآن

یکی از مهم ترین مواردی که والدین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، بررسی وضعیت بهداشت و سلامت کودک است که به دلیل اهمیت بالای این موضوع تا به امروز برندهای متفاوت و منحصر به فردی به صورت کاملا تخصصی سعی در تولید انواع این محصولات داشته اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت مادرآن، این مجموعه یک سایت تخصصی در زمینه فروش انواع محصولات بهداشت و حمام کودک است که با تنوع بی نظیری از محصولات این دسته می تواند سلامت کودک شما را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی انواع محصولات و دسته بندی های سایت مادران در زمینه بهداشت و حمام کودک بپردازیم و شما را با مناسب ترین و ایده آل ترین محصولات این دسته، آشنا کنیم.

وسایل بهداشت و حمام تا به چه میزان در سلامت کودک تاثیر گذار است؟

بدون شک توجه به بهداشت و سلامت بدن یکی از مهم ترین مواردی است که والدین باید در سلامت نوزاد خود آن را در نظر داشته باشند تا بتوانند سلامت کودک خود را حفظ کنند. محصولاتی که در این دسته طبقه بندی می شوند دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که البته در دسته بندی سایت مادرآن نیز می توانید آن را مشاهده کنید که در ادامه بخشی از این وسایل را به شما عزیزان توضیح می دهیم تا کمی بیشتر با آن ها آشنا شوید.

شوینده لباس مخصوص نوزاد

امروزه شوینده های متنوع و مختلفی به بازار عرضه شده اند که در نهایت با استفاده از موادی که در آن ها قرار دارد می توانند نسبت به قبل تمیز کنندگی بیشتر، ثابت نگه داشتن رنگ لباس، نرم کردن لباس و… را به ما هدیه دهند اما این گونه از شوینده ها برای لباس های نوزاد مناسب نیست و می تواند باعث ایجاد حساسیت های قابل توجه ای همچون خشکی پوست، قرمزی، خشکی و... شوند! از این رو توصیه می کنیم حتما از شوینده های لباس مخصوص نوزاد استفاده کنیم تا آسیب چندانی به پوست کودک خود وارد نکنیم.

استفاده از لوسیون ها

پوست کودک بنا به دلایل مختلفی همچون کامل نبودن غدد چربی، نداشتن مو و قدرت تعریق نمی تواند به خوبی در برابر انواع آلودگی های محیطی از بدن نوزاد محافظت کند! از این رو استفاده از لوسیون ها برای سلامت پوست کودک مناسب ترین، گزینه هستند که فوائد بسیار زیادی را برای کودک شما به همراه دارد.

تهیه و خرید شامپو نوزاد

شامپوهای نوزاد یکی از مهم ترین موارد در بهداشت و حمام کودک هستند که والدین باید توجه بسیار زیادی در زمینه خرید آن ها داشته باشند! از آن جایی که پوست نوزاد بسیار حساس است، تهیه و خرید شامپوهایی که در هنگام شستشو آسیبی به ریشه موها وارد نکند، از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت.

تهیه و خرید کرم سوختگی

از دیگر مهم ترین وسایلی که در زمینه بهداشت و حمام کودک مورد استفاده قرار می گیرد، کرم سوختگی است. نواحی ران و پای کودک شما ممکن است بر اساس دلایل مشخصی همانند نامناسب بودن پوشک، سفت بستن و یا دیر تعویض کردن آن، حساسیت داشتن نوزاد به برخی مواد (برای مثال پارچه های خاص یا غذایی)، خشکی و شکننده بودن بیش از حد پوست نوزاد، چرب بودن و داشتن تعرق زیاد، ادرار سوختگی و… دچار سوختگی شود که این موضوع بر سلامت و روان کودک تاثیر منفی ای خواهد گذاشت! در همین خصوص استفاده از کرم سوختگی برای درمان آن توصیه می شود.

زیرانداز تعویض پوشک

زیر انداز تعویض پوشک از دیگر محصولات مهم در حفظ بهداشت و سلامت کودک شما است که می توانید از آن به جهت تعویض مناسب پوشک در شرایط مختلف و متنوع استفاده کنید.

شورت آموزشی

حتما می دانید که یکی از دوره های پرفشار و کمی سخت برای خانواده ها زمانی است که میخواهند کم کم کودک خود را از پوشک بگیرند تا کودک بتواند کم کم بگوید که دستشویی دارد و یا خود به دستشویی برود . شورت آموزشی تا حدودی کمی کار پوشک را نیز انجام می دهد و به دلیل داشتن الیاف و ساختار نگدارنده شانس شما را برای کثیف نشدن خانه افزایش می دهد به شکلی که زمانی که کودک خود را خیس می کند شما کمی زمان دارید تا او را به دستشویی برسانید.

سخن آخر...

همان طور که در این بخش مشاهده نمودید به معرفی و بررسی مهم ترین وسایل در بهداشت و حمام کودک پرداختیم اما این محصولات تنها محصولاتی نیستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. بلکه تنوع آن ها بسیار بالا است که برای مشاهده تمامی این محصولات می توانید به سایت مادرآن مراجعه کنید تا لیستی کامل و متنوع از این محصولات را به همراه قیمت مشاهده کنید و در صورت لزوم آن ها را تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداشت سایت مادرآن سایت مادرآن مهم ترین سلامت کودک کودک خود کودک شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به شکل سیستماتیک کودکان فلسطینی را ترور می‌کند، تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک بر اثر حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده و ۳۰ کودک هم بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به اینکه روند خروج بیماران و مجروحان از نوار غزه همچنان امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: کمتر از ۳۰ درصد از کسانی که به درمان در خارج از نوار غزه نیاز داشتند، توانستند غزه را ترک کنند.

وی همچنین گفت: اشغالگران می‌خواهند به اجبار شهروندان را از شمال نوار غزه به سمت جنوب آواره کنند.

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد اشغالگران در حال انجام یک عملیات نظامی علیه سیستم بهداشتی در نوار غزه هستند و بیمارستان‌های شمال نوار غزه به ویژه بیمارستان الشفا کاملاً ویران شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه به شهادت می‌رسد
  • اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
  • غزه : اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند