Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@00:48:33 GMT

چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۵۹۵۴

تیم فوتبال چلسی حریف منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.

چلسی در این بازی همچون بازی رفت از هر لحاظ نسبت به حریف مادرید عملکردی بهتر و موقعیت‌های گلزنی به مراتب بیشتری داشت و همین برتری سبب گلزنی تیمو ورنر در دقیقه ۲۸ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه آبی پوشان لندن، چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند که یکی پس از دیگری آن‌ها را به هدر دادند، اما در نهایت میسون ماونت با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند خیال چلسی را از بابت پیروزی در این بازی آسوده کرد. با این نتیجه چلسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۳-۱ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

نکته جالب این بازی اینکه زیدان در ۶ بازی خود به عنوان سرمربی مقابل توماس توخل برنده نشده، چلسی هم در ۵ بازی رسمی خود مقابل رئال مادرید شکست نخورده که این بدترین عملکرد رئال مادرید مقابل یک تیم در مسابقات اروپایی است.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درباره این بازی گفت: در کل شایسته کسب پیروزی در این دیدار بودیم. شرایط در نیمه اول دشوار بود، زیرا رئال مادرید مالکیت زیادی داشت و شرایط را برای چلسی دشوار کرده بود، ما نیز در ضد حمله خود خطرناک بودیم، اما نیمه دوم ساختار بهتری داشتیم و یک موفقیت فوق العاده کسب کردیم.

زین الدین زیدان سرمربی رئال درباره تیمش گفت: باید بگویم که چلسی شایسته پیروزی بود. ما تلاش مان را کردیم، ولی در پایان، چلسی تیم شایسته بود و صعود کرد. در همه خطوط به خصوص در حمله بد بودیم. هدف من تغییر دادن روند بازی بود چرا که نمی‌توانستیم شانس گلزنی خلق کنیم.

به این ترتیب چلسی پس از ۹ سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، جایی که باید مقابل تیم منچسترسیتی، فینال تمام انگلیسی این رقابت‌ها را روز هشتم خرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار کند. برچسب ها: فوتبال ، لیگ قهرمانان اروپا ، چلسی ، فینال ، رئال مادرید

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چلسی فینال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو