Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:50:57 GMT

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۲۹۱

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

با شکایت رسمی الاهلی عربستان از تیم استقلال و هافبک کروات این تیم کشمکش هوادارن سرخابی وارد دور جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت چند روز از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نواف الاسیوی خبرنگار عربستانی در صفحه رسمی خود از شکایت رسمی باشگاه الاهلی عربستان از باشگاه استقلال خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس توضیح این خبرنگار، باشگاه عربستانی ادعا دارد که هروویه میلیچ، هافبک آبی‌ها در گذشته با استقلال فسخ کرده و قرارداد مجدد این بازیکن و آبی‌ها به صورت غیر قانونی بسته شده و میلیچ به صورت غیر قانونی برای استقلال در لیگ قهرمانان و به ویژه بازی با الاهلی به میدان رفته است.

پس از اعلام این خبر، به نظر می‌رسد گزارش‌هایی که روزهای گذشته از داخل ایران به مسئولان الاهلی رسیده آنها را نسبت به این موضوع حساس‌تر کرده تا سعودی‌ها عزم خود را برای باز پس گیری نتیجه دیدار با استقلال جزم کنند.

اما این قبیل اتفاقات در فوتبال کشورمان چیز جدیدی نیست. چندی پیش که عیسی آل‌کثیر به دلیل نوع شادی پس از گلش از سوی AFC محروم شد بسیاری این موضوع را به گزارش‌هایی که از ایران برای این نهاد ارسال شد ارتباط دادند. در آن زمان هواداران پرسپولیس، برخی از هواداران رقیب و چهره‌های مطرح و پرنفوذ وابسته را متهم به «وطن‌فروشی» کردند و دامنه بحث‌های این چنینی هنوز هم در بین فوتبالی‌ها داغ است. حتی بعد تر و در پرونده شکایت تیم النصر عربستان از پرسپولیس اخباری به گوش رسید که از داخل کشورمان علیه قرمز پوشان به تیم عربستانی گزارش‌ها و ایمیل‌هایی ارسال شده است و آنها بر اساس همین گزارش‌ها برای شکایت از پرسپولیس مطمئن‌تر شدند. اما به جز کامنت های اینستاگرامی که هواداران تیم رقیب را به خوبی در این قضیه نشان داد دیگر اخبار هیچ وقت به اثبات نرسید.

حالا اما در پرونده که به تازگی برای استقلال و میلیچ باز شده برخی هواداران تیم رقیب نیز با تکرار همان رفتارهای پیشین سعی در تلافی ماجراهای گذشته دارند. این هواداران با حضور در صفحه رسمی باشگاه الاهلی در فضای مجازی، استفاده باشگاه استقلال از هافبک کروات خود را غیر قانونی و خواستار شکایت الاهلی و اجرای عدالت شده‌اند. برخی از همین افراد مدعی هستند چیزی که عوض دارد گله ندارد و باید رفتارهای گذشته را جبران و تلافی کرد.

حتی وقوع این کش و قوس‌ها باعث تعجب برخی کاربران عرب زبان شده و آنها واکنش‌های جالبی به این خبر داشته‌اند. یکی از کاربران تیم الاهلی با انتشار عکس شادی آل کثیر و ربط دادن خبر شکایت میلیچ به آن پرونده نوشته است: مثل احتجاج بی‌روزی (مثل اعتراض باشگاه پرسپولیس).

باید دید این کلاف سر در گم که به تازگی به روی هواداران سرخابی باز شده به کجا خواهد رسید گرچه همه ما می‌دانیم این قبیل رفتارها نتیجه‌ای جز خدشه دار شدن اعتبار کشورمان در نهادهای رسمی فوتبال همچون فیفا و AFC نخواهد داشت.

کد خبر 491547

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس هروویه میلیچ عیسی آل کثیر AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا الاهلی عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس

به گزارش همشهری آنلاین تیم شباب الاهلی نیز در ورزشگاه خانگی مقابل الدحیل قرار گرفت و در روزی که سعید عزت‌اللهی برای این تیم بازی کرد، موفق شد یک بر صفر پیروز شود.

این در حالی است که در شروع بازی الدحیل یک گل به ثمر رساند اما یاران عزت‌اللهی دو گل زدند که گل پیروزی‌بخش در وقت‌های تلف‌شده به ثمر رسید.

سوپرشیلد اولین قهرمانی سعید عزت اللهی با تیم جدید است و او این جام را در جشن قهرمانی بالای سر برد.

شباب الاهلی شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارد.

کد خبر 844496 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال
  • آگهی رسمی مزایده پرسپولیس و استقلال + عکس | چند درصد سهام این ۲ باشگاه عرضه می شود؟
  • باشگاه استقلال محکوم شد