Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص آموزش مجازی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ زمان حذف نیمسال و حذف یک یا چند درس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص آموزش مجازی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹٩ زمان حذف نیمسال و حذف یک یا چند درس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین زمان درخواست برای حذف نیمسال دوم سال ۹۹حذف کلیه دروس بدون احتساب در سنوات تحصیلی ۲۶ خرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.


آخرین زمان درخواست برای حذف نیمسال  دوم ۹۹ حذف کلیه دروس بدون احتساب در سنوات تحصیلی برای دانشجویانی که در نیمسال جاری فقط رساله یا پایاننامه دارند، تا ۲۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.


در مورد حذف نیمسال ۹۹۲ بدون احتساب در سنوات تحصیلی، درخواست‌هایی که بعد از زمان مذکور به صورت دستی ارسال گردند. برای تصمیم گیری و تعیین تکلیف حذف، عدم حذف و با احتساب و بدون احتساب به شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ارجاع داده خواهند شد.


برای مساعدت به دانشجویان کارشناسی مقرر شد محدودیت سقف تعداد واحد انتخابی برای دانشجویانی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مشروط میشوند صرفا برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لغو شود و این دانشجویان میتوانند در چارچوب مقررات آموزشی تا ۲۰ واحد، انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان وزارت علوم تقویم آموزشی نیمسال دوم سال بدون احتساب سال تحصیلی حذف نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی