Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:10:20 GMT

جایگاه‌های ده‌گانۀ «CNG» کرمان استاندارد سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۶۸۵۷

جایگاه‌های ده‌گانۀ «CNG» کرمان استاندارد سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خدادادی گفت: با توجه به اهمیت و لزوم استانداردسازی جایگاه‌های CNG و تأکید اداره‌کل استاندارد و شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی، استانداردسازی جایگاه‌های مذکور در برنامۀ کاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون، جایگاه‌های ده‌گانۀ CNG شهرداری کرمان در حال استانداردسازی است، افزود: یکی از موارد اصلی این طرح، تست هیدرواستاتیک مخازن گاز جایگاه‌هاست و اولین سری از این مخازن جهت تست به مراکز مربوط ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: به‌دلیل استانداردسازی، احتمال تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG شهرداری کرمان به مدت چند روز وجود دارد که پیشاپیش از شهروندان محترم عذرخواهی می‌کنیم.

خدادادی بیان کرد: جایگاه‌های CNG بعد از تست مخازن و اُورهال شدن، به چرخۀ خدمت‌رسانی به شهروندان بازخواهند گشت.

کد خبر 5205660

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان جایگاه سی ان جی سی ان جی ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه ماه مبارك رمضان عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ شیوع کرونا بوشهر شب احیا آمار کرونا شب های قدر اردبیل گرگان سیلاب شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آغاز بهسازی و پیاده‌راه‌سازی معبر اطراف میدان توحید(ارگ) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده اظهار کرد: با توجه به رویکرد شهردار مبنی بر توجه ویژه به بافت تاریخی و زیباسازی در راستای رونق گردشگری و توسعه معابر پیاده‌محور، پیاده‌راه‌سازی معبر اطراف میدان توحید (ارگ) آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساحت این مسیر هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع است، افزود: پیاده‌راه‌سازی میدان توحید در راستای تکمیل اقدامات عمرانی انجام‌شده در این میدان و پیاده‌راه شهید تجلی (گذر صنایع دستی) صورت می‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه با پیاده‌راه‌سازی میدان توحید (ارگ)، شاهد پویایی و زیبایی این محل هستیم، گفت: در ادامه سیاست‌های پیاده‌محورشدن محله‌های بافت تاریخی، پس از میدان توحید، پیاده‌راه‌سازی خیابان گلبازخان نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 746722

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم