Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@18:31:03 GMT

روز قدس ؛ روز حمایت از حقوق ملت فلسطین است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۰۱۴

رئیس جمهور گفت: روز قدس ؛ روز حمایت از حقوق ملت فلسطین است و امیدواریم به زودی جهاد مردم این سرزمین به پیروزی تبدیل شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

آقای روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح های ملی وزارت خانه های علوم و آموزش و پرورش با اشاره به روز قدس افزود: عزیزان ما هفتاد و چند سال است در کشورهای مختلف، بیابان ها و در شرایط مختلف آواره و در شرایط سختی زندگی می کنند و جامعه جهانی نیز به آن ها توجهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با بیان اینکه صهیونیست ها همچنان به غصب سرزمین های فلسطین ادامه می دهند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و امام راحل، جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند که یادآور حقوق ملت فلسطین است.

آقای روحانی افزود: بازپس گیری قدس عزیز به دست مسلمانان قهرمان مورد توجه همه مسلمانان بوده و امیدواریم مردم فلسطین در این جهاد به پیروزی و مسلمانان به آرزوی دیرین شان برسند.

رئیس جمهور با بیان اینکه فردا روز جهانی قدس است گفت: این روز را پاس می داریم اما به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی انجام نخواهد شد، برای آزادی قدس دعا می کنیم و از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همگان استفاده خواهیم کرد.

  در شصت و ششمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی؛ ابتدا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های خود ارائه کرد.   در این مراسم از ۱۸۸ طرح عمرانی، پژوهشی، آموزشی، رفاهی و ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شامل یکصد و پنج طرح عمرانی، آموزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور؛ دو طرح آموزشی رفاهی دانشگاهی خیرساز؛ ۲۰ طرح پژوهشی و زیر ساخت پژوهشی در دانشگاه ها؛ هشت طرح فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری کشور و ۵۳ طرح رفاهی و ورزشی دانشجویی در دانشگاه‌های کشور به بهره برداری می‌رسد.
طرح‌های وزرات آموزش و پرورش هم شامل ۲۶۸ فضای آموزشی با هزار و ۲۹۵ کلاس درس در ۱۵ استان؛ بیست فضای آموزشی بنیاد همدلان آینده نگر (هاسب) در استان سیستان و بلوچستان است که با دستور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
این طرح‌های آموزشی با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان برای ۹۰۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.   تقدیر رئیس جمهور از خیرین ساخت اماکن آموزشی
رئیس جمهور از تمامی خیرینی که در زمینه کمک به احداث اماکن علمی و آموزشی فعال هستند، تقدیر کرد.
آقای روحانی امروز در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت خانه‌های علوم و آموزش و پرورش گفت: در این دولت هم در ساخت و ساز‌ها و مقاوم سازی مورد نیاز وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است و هم حضور خیرین در این زمینه برای ما بسیار خوشحال کننده است.

رئیس جمهور گفت: مردم خیر ما هر کجا امکان دارد در این اقدامات خداپسندانه حضور پیدا کنند.

آقای روحانی همچنین از هزینه ۷۷۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و خیرین برای اجرای طرح‌های امروز در استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: از اینکه امروز شاهد افتتاح طرح‌های وزارت علوم و آموزش و پرورش در بخش علم برای مردم کشور و به ویژه مردم استان عزیز بوشهر هستیم، خوشحال کننده است. برچسب ها: بهره برداری ، طرح ملی ، آموزشی و پژوهشی ، رئیس جمهور ، وزارت علوم ، وزارت آموزش و پرورش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهره برداری طرح ملی آموزشی و پژوهشی رئیس جمهور وزارت علوم وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش آقای روحانی رئیس جمهور وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید سه روزه فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر روابط عمومی سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، ممتاز زهرا با صدور بیانیه‌ای گفت که دکتر سید ابراهیم رئیسی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و برای دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی فردا به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

وی افزود که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهر‌های لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد.

ممتاز زهرا گفت که همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این سفر، دکتر رئیسی را همراهی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که رئیس جمهور ایران با همتای پاکستانی خود و همچنین نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، تحولات منطقه‌ای، مسائل بین المللی از جمله جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ممتاز زهرا اعلام کرد که این اولین سفر یک مقام بلندپایه کشور در سطح رئیس دولت به پاکستان پس از برگزاری انتخابات این کشور و تشکیل دولت جدید است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر مشترکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی برخوردارند و این سفر فرصت مهمی را برای تقویت بیش از پیش این روابط فراهم می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: دو طرف دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و تحکیم همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

وی افزود: سران ایران و پاکستان همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفتگو خواهند کرد

دیگر خبرها

  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • اعلام جزئیاتی از سفر ۳ روزه رئیسی به پاکستان
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی