Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:13:15 GMT

بیانیه سپاه ولیعصر خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۱۴۰

بیانیه سپاه ولیعصر خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر نمود.

در این بیانیه آمده است: اقدام انقلابی، راهبردی، حکیمانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری جمعه آخر رمضان به عنوان «روزجهانی قدس» در چهل دومین سالگی خود با جهانی‌سازی «حمایت از فلسطین» و «آرمان آزادسازی قدس شریف» درنقطه اوج وبلوغ، امروزآحاد جوامع و ملل حق طلب، آزاده و ظلم ستیز را با خود همراه ساخته است و بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه رژیم پلید حاکم بر ایالات متحده آمریکا و پادوهای منطقه‌ای آن را نگران و هراسناک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه‌ افزوده شده است که: قصه پر غصه فلسطین که با طرح «معامله قرن» و شکل گیری اراده‌ای شوم و خیانت بار وارد مرحله نوینی شده است، امروز انتفاضه فلسطین را فراتر از سرزمین‌های اشغالی به انتفاضه جهانی و بین المللی تبدیل کرده است.

این بیانیه در ادامه طرح معامله قرن را نماد جاهلیت مدرن، سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت‌ها و وسیله‌ای برای نابودی فلسطین و به فراموشی سپردن آرمان بلندقدس شریف و تامین امنیت دائمی برای رژیم جعلی وغاصب صهیونیستی، توصیف و تصریح کرده است: به یاری خداوند توطئه 70 ساله نظام سلطه و صهیونیسم ضدفلسطین به برکت مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع آن و هوشمندی وحمایت‌های امت اسلامی به ویژه ملت ایران خنثی و هم اینک تفکر مقاومت اسلامی بر اساس وحدت، اخوت و بیداری اسلامی از آفریقا تا مدیترانه و فراتر از جغرافیای منطقه درقلب اروپا و امریکا معادله مقاومت برابر استکبار وسلطه‌گری را در افق هزاره سوم، نویدبخش تحقق شعار راهبردی حضرت امام(ره) در(حذف اسراییل از صفحه روزگار ) گردیده است.

درپایان به فضل الهی به برکت هوشمندی و بصیرت ملت ایران در لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حمایت ایرانیان از فلسطین مظلوم نشان خواهد داد مقاومت مسیر اصلی آزادسازی قدس بوده و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین طرح معامله قرن و خائنینی که در پازل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقش آفرینی و بازیگر شده‌اند را با پاسخ‌های قاطع و پشیمان کننده مواجه می‌سازد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز جهانی قدس سپاه خوزستان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر

ایسنا/خوزستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، مجید منادی در پیام خود نوشت:

«همزمانی و هم‌زبانی بهار طبیعت، ماه مبارک رمضان و روز جهانی تئاتر فراخوانی است برای توجه به این هنر والا به‌ عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارها در جهت تعمق و تفکر انسان‌ها و هنرمندان این عرصه به مفهوم زندگی و ترویج هنجارهای اخلاقی. تئاتر یک مسیر است؛ مسیری تازه برای بهتر زندگی کردن، هنری که در آن باید فراتر از دیالوگ‌ و معنی رفت تا به تعالی روح رسید چراکه تئاتر می‌گوید و مخاطب خود را نیز به گفتن و آموزش وامی‌دارد. اینجانب روز جهانی تئاتر و تقارن همیشگی آن با نخستین روزهای بهار و حلاوت برکات ماه مبارک رمضان را خدمت همه تلاشگران هنرهای نمایشی تبریک عرض نموده و از همه کسانی که لحظات زندگی خود را وقف این هنر ارزشمند نموده‌اند تا بی‌واسطه با مخاطب خود سخن بگویند و در رشد، شکوفایی و ایجاد شور و شوق در جامعه بکوشند تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است