Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:08:20 GMT

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۱۷۰

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان کشف شد

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، ترانزیتی و نظارت بر انبارها گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش 90 میلیارد ریال کشف شد.

سردار "عبدالرضا ناظری" امروز 16 اردیبهشت ماه اظهار کرد: در روزهای اخیر و در راستای مبارزه با قاچاق کالا یک طرح ضربتی و البته هدفمند با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در طول سه روز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی و ترانزیتی و همچنین نظارت و پایش انبارها در استان کرمان به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح با تلاش همکارانمان 17 هزار و 900 لیتر انواع فرآورده های نفتی، 76 هزار نخ سیگار، 1467 راس انواع دام، 267 قلم انوع ابزارآلات، 819 ثوب انواع پوشاک و 990 متر پارچه، 164 نمونه از انواع لوازم آشپزخانه، قریب هشت تن آرد، 384 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر که در مجموع ارزش آن ها از سوی کارشناسان 90 میلیارد ریال برآورد شد، کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره توقیف 38 دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک، دستگیری 93 متهم و متخلف و تشکیل 71 فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح ها در راستای تحقق شعار سال و با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و باید گفت بخش مهمی از توفیقات این طرح حاصل همکاری شهروندان با پلیس است که قطعا نتایج حاصله نیز با کاهش ضرر و زیان به تولیدات داخلی و افزایش زمینه های کار و اشتغال به خود مردم عزیز باز می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشف کالای قاچاق استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان