Web Analytics Made Easy - Statcounter

عای نژاد در این دیدار گفت: در راستای توسعه رشته های زمستانی، وزارت ورزش و جوانان با تغییر اسم فدراسیون اسکی به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی موافقت کرده است و خروجی این تغییر اسم باید گسترش رشته هایی باشد که فعالیتی در ایران نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نژاد با اشاره به اینکه کشور ایران به لحاظ جغرافیایی نسبت به کشورهای منطقه شرایط و امکانات طبیعی مناسب تری دارد، گفت: باید از این فرصت خدادادی بهره بیشتری ببریم و گستره جمعیتی اسکی و ورزشهای زمستانی را توسعه دهیم و این نگاه که اسکی یک ورزش انحصاری است، باید اصلاح شود و تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص بازیهای المپیک زمستانی که اسفند ماه در چین برگزار می شود، گفت: تاکنون چهار سهمیه در اسکی آلپاین و صحرانوردی برای ایران در المپیک زمستانی قطعی شده، انتظار این است که نمایندگان کشورمان بتوانند رنکینگ دوره قبلی این بازیها را ارتقا دهند و در بازیهای زمستانی آسیا در سال ۲۰۲۲ سهمی از مدال طلای این بازیها داشته باشند و این با برنامه ریزی درست و مدون قابل دسترس است.

دکتر علی نژاد همچنین با اشاره اضافه شدن چند رشته زمستانی به فدراسیون گفت: برای پیشرفت سریع تر، باید پایه گذاری اصولی و درستی صورت بگیرد. بحث آموزش و استعدادیابی جدی گرفته شود و با برنامه پیش برود.

در این جلسه، رییس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ و المپیاد استعدادیابی فدراسیون که به میزبانی استان البرز برگزار شد را ارائه داد. نظریان مادوانی همچنین گفت: سال گذشته برغم شرایط کرونایی لیگ را برگزار کردیم و سال ۱۴۰۰ هم بنا داریم ابتدا لیگ منطقه ای را در چهار گروه برگزار کنیم تا برترین های هر منطقه به لیگ ملی راه یابند. در راستای توسعه رشته های جدید و اشنایی مربیان با آخرین متدهای آموزشی، دعوت از مدرسان طراز اول اروپایی را در برنامه خود داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسکی و ورزشهای زمستانی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج