Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@16:46:12 GMT

تندروان سرمربی والیبال شهرداری ارومیه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۲۵۹

تندروان سرمربی والیبال شهرداری ارومیه شد

باشگاه والیبال شهرداری ارومیه اعلام کرد که به رسما محمدرضا تندروان هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت. به گزارش ایسنا باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد که محمدرضا تندروان مربی تیم ملی والیبال و فصل گذشته فولاد سیرجان، رسما هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که در ۲۶ فروردین ماه روابط عمومی هیات والیبال شهرستان سیرجان اعلام کرده بود که محمدرضا تندروان با توجه به پیشنهادهای مختلف سرانجام قرارداد خود را یک فصل دیگر با فولاد سیرجان تمدید کرد تا سکان هدایت این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا و سوپر لیگ کشور”۱۴۰۰” عهده‌دار باشد.

محمد رضا تندروان در فصل گذشته موفق شده بود با فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا تندروان محمدرضا تندروان شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند

تراکتوری‌ها به روند خود در دوران مالکیت محمدرضا زنوزی ادامه دادند و همچنان طلسم پایان دادن یک فصل با یک سرمربی برای سرخ‌پوشان تبریزی ادامه پیدا کرد و روز گذشته خبر جدایی پاکو خمس از تراکتور رسماً اعلام شد. جالب آنکه تصور می‌شد با توجه به نتایج به‌دست آمده، تراکتوری‌ها برای قطع همکاری با خمس پیش‌قدم شوند، اما شرایط متفاوت از آنچه تصور می‌شد، پیش رفت و با وجود حمایت از سرمربی اسپانیایی، خمس به‌واسطه اتفاقات روز‌های اخیر تصمیم به قطع همکاری توافقی گرفت و این مسئله باعث شد تا پرداخت غرامت به پاکو خمس به دلیل قرارداد بلندمدت او با تراکتوری‌ها منتفی شود.

خمس در شرایطی از هدایت تراکتور کناره‌گیری کرد که آنها در حال حاضر با انجام یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان، با ۴۰ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارند و با توجه به فاصله ۱۰ امتیازی با استقلالِ صدرنشین، سرخ‌پوشان تبریزی از حداقل امید برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردار هستند و تلاش‌شان بر این است که بتوانند سهمیه آسیایی به‌دست آورند. بعد از جدایی پاکو خمس، دغدغه هواداران تراکتور این است که چه کسی در کسوت جانشین این سرمربی اسپانیایی قرار است مسئولیت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده گیرد.

نصرتی در نقش سرمربی موقت

محمد نصرتی که بعد از شکست سنگین تراکتور برابر ذوب‌آهن در تبریز از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، حالا با چالش رد استعفایش از سوی مدیران باشگاه تبریزی مواجه شده و بعد از قطع همکاری با پاکو خمس، مسئولان باشگاه تراکتور از نصرتی خواسته‌اند تا به تمرینات برگردد و در نقش سرمربی موقت کارش را پیش ببرد. نصرتی که امروز سرخ‌پوشان تبریزی را تمرین داد، در بازی روز جمعه برابر نساجی مازندران روی نیمکت تراکتور در قائمشهر خواهد نشست و گفته می‌شود که عملکرد تراکتوری‌ها در این مسابقه با هدایت نصرتی، بر تصمیم مدیران باشگاه برای ادامه فصل اهمیت بالایی خواهد گذاشت.

یحیی و فرهاد به تبریز نخواهند رفت

یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان ۲ سرمربی بدون تیم، جزو چهره‌های جذاب مطرح شده برای هدایت تراکتور بودند. باوجود شایعات مطرح شده، گل‌محمدی همان‌طور که نتوانست هدایت فولاد خوزستان را برعهده بگیرد، در مقطع کنونی امکان فعالیت در تیم تراکتور را هم ندارد و بحث حضور او در تیم تبریزی تایید نمی‌شود و گویا او تا پایان فصل هدایت تیم جدیدی را برعهده نخواهد گرفت. ضمن آنکه فرهاد مجیدی هم در مقطع کنونی تمایلی به حضور دوباره در فوتبال ایران ندارد و مشغول رایزنی با مسئولان یک تیم اماراتی است و احتمالاً به‌زودی از مقصد بعدی مجیدی رونمایی خواهد شد، اما آنچه مشخص است اینکه او اکنون در نقش سرمربی تراکتور به چرخه سرمربیان لیگ برتری باز نخواهد گشت.

دقیقی، گزینه محبوب تی‌تی‌ها و زنوزی

سعید دقیقی که سابقه بازی در تراکتور را دارد و از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران تبریزی برخوردار است، در ۲ فصل اخیر در تیم شمس‌آذر قزوین عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته و مدیران باشگاه تراکتور علاقه زیادی به استخدام این سرمربی جوان دارند. در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، تراکتوری‌ها امیدوارند با پیشنهاد وسوسه‌انگیز بتوانند رضایت‌نامه دقیقی را از تیم شمس‌آذر دریافت کنند و او را در کسوت سرمربی جدید تیم‌شان معرفی کنند. حتی اگر در مقطع فعلی امکان انتقال دقیقی به تبریز نباشد، او گزینه اول محمدرضا زنوزی برای هدایت تراکتور در فصل آینده محسوب می‌شود.

دوستِ آقای مالک، جنجالی‌ترین آلترناتیو نیمکت تراکتور!

فیروز کریمی عجیب‌ترین نام مطرح شده برای هدایت تراکتور تبریز است. کریمی که دوستی دیرینه‌ای با محمدرضا زنوزی دارد، در فصل اخیر بدون تیم بوده، اما گفته می‌شود اگر شرایط تراکتور با هدایت محمد نصرتی خوب پیش نرود و سرخ‌پوشان تبریزی در زمینه استخدام سعید دقیقی هم ناکام باشند، در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم احتمال حضور کریمی روی نیمکت تراکتوری‌ها دور از ذهن نیست و نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتور در روز‌های پایانی فصل جاری مطرح است!

انتخاب سرمربی خارجی در اولویت نیست

محمدرضا زنوزی در دوران مالکیت خود بر تراکتور، سرمربیان نام‌آشنای خارجی را به تبریز آورده؛ از جان توشاک و ژرژ لینکز تا قربان بردیف و پاکو خمس. با این وجود، گزینه‌های منتخب مالک تراکتوری‌ها نتوانسته‌اند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند و همین مسئله باعث شده تا با توجه به شرایط نوسانات ارز و البته شرایط دشوار همکاری با سرمربیان خارجی، فعلاً زنوزی به دنبال استخدام سرمربی خارجی نباشد و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بدون‌شک جانشین پاکو خمس یک سرمربی ایرانی خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، سعید دقیقی جدی‌ترین گزینه هدایت تراکتور است و در صورت ناکامی در همکاری با او، مشخص نیست چه کسی در کسوت سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی معرفی خواهد شد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • راهیابی ۱۴ پومسه‌رو به اردوی تیم ملی
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • رسمی؛ فرناندو سانتوس از هدایت بشیکتاش برکنار شد