Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:09:15 GMT

سوروخین: میراث جام جهانی ۲۰۱۸ باعث اعتماد یوفا به روسیه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۳۰۹

سوروخین: میراث جام جهانی ۲۰۱۸ باعث اعتماد یوفا به روسیه شد

عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دلیل انتقال میزبانی دیدارهای گروه E یورو ۲۰۲۰ به روسیه را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، آلکسی سوروخین گفت: میزبانی موفقیت‌آمیز روسیه از جام جهانی 2018 باعث شد تا یوفا تصمیم بگیرد علاوه بر 4 بازی برنامه‌ریزی شده 3 بازی گروه E یورو 2020 به میزبانی ایرلند را به روسیه انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم نشان دهنده اعتماد کامل است، زیرا روسیه یک شریک واقعی برای یوفا محسوب می‌شود.

رئیس کمیته سازماندهی یورو 2020 و عضو کمیته اجرایی یوفا افزود: میزبانی روسیه از دیدارهای بیشتری در یورو 2020 پیروزی این کشور نیست، زیرا دوستان‌مان در ایرلند با شرایط دشواری مواجه شدند و نمی‌توانستند میزبان دیدارها با حضور تماشاگران باشند. میراث جام جهانی 2018 در روسیه همچنان مشاهده می‌شود و یوفا تصمیم گرفت تا بازی‌های گروه E را به سن‌پترزبورگ انتقال دهد.

تصویب یک تغییر مهم برای یورو 2020 از سوی یوفا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود

معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که روسیه تسلیحات هسته‌ای خارجی در لهستان را به عنوان یک هدف نظامی اولیه در نظر خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا،  ورشو در حال مذاکره با واشنگتن در مورد میزبانی احتمالی تسلیحات هسته‌ای به عنوان بخشی از برنامه ناتو است و «آندژی دودا» رئیس‌جمهور لهستان بر تمایل لهستان برای میزبانی از این سلاح‌ها تاکید کرده است.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه و در واکنش به این تحولات گفت که مسکو هرگونه گسترش توافق هسته‌ای ناتو را ماهیت «بی‌ثبات‌کننده» و «در واقع تهدیدکننده» روسیه می‌داند.

او گفت که این امر در مورد مأموریت‌های مشترک، جایی که اعضای غیرهسته‌ای بلوک تحت رهبری ایالات متحده برای استفاده از سخت‌افزار آمریکایی آموزش می‌بینند و حتی بیشتر از آن در مورد استقرار دائمی چنین تسلیحاتی که سرهای داغ در ورشو درباره آن صحبت می‌کنند، صدق می‌کند.

ریابکوف تاکید کرد سیاستمداران لهستانی که برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای آمریکا در خاک خود رقابت می‌کنند، «باید درک کنند که هرگونه تغییر در آن جهت، امنیت بیشتری را برای لهستان فراهم نخواهد کرد، زیرا سایت‌های مربوطه قطعاً به هدف تبدیل خواهند شد».

این دیپلمات ارشد افزود: برنامه ریزان نظامی ما آن‌ها را در اولویت قرار خواهند داد.

دودا روز دوشنبه به روزنامه فکت گفت که شخصاً از ایالات متحده خواسته است تا بخشی از زرادخانه هسته‌ای خود را در لهستان مستقر کند. وی گفت: «اگر متحدان ما تصمیم به استقرار تسلیحات هسته‌ای به عنوان بخشی از اشتراک هسته‌ای در خاک ما برای تقویت امنیت جناح شرقی ناتو بگیرند، ما برای آن آماده‌ایم.»

«دونالد تاسک» نخست وزیر لهستان که به یک نیروی سیاسی رقیب تعلق دارد، اظهارات رئیس‌جمهور دودا در همان روز را کم اهمیت جلوه داد و گفت که مایل است دودا روشن کند که قصدش از بیان آن‌ها چیست. او با توضیح اینکه لهستان هیچ برنامه خاصی برای میزبانی از سلاح‌های هسته‌ای خارجی ندارد، افزود: «این ایده بسیار عظیم است، من می‌گویم بسیار جدی است».

به گفته منابع، آمریکا برخی از بمب‌های گرانشی هسته‌ای خود را در پنج کشور غیرهسته‌ای ناتو نگهداری می‌کند: بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه. دولت محافظه‌کار قبلی لهستان به رهبری قانون و عدالت (PiS) که دودا به آن تعلق دارد، سال‌ها به دنبال پذیرش در این باشگاه بوده است. تاسک رهبر پلتفرم مدنی است و دسامبر گذشته به عنوان نخست وزیر به قدرت بازگشت.

ریابکوف همچنین گفت که روسیه در صورت اتخاذ اقدامات عملی برای مصادره دارایی‌های این کشور، گزینه کاهش وضعیت روابط دیپلماتیک با آمریکا را بررسی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد