Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@08:09:54 GMT

عضو شورای وحدت: رئیسی نامزد می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۳۸۶

عضو شورای وحدت: رئیسی نامزد می شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا محمدجواد محمدی نوری درباره حضور ابراهیم رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: پس از دیدار برخی اعضای این شورا در هفته‌های گذشته و مذاکره و رایزنی، آخرین قرائن و شواهد نشان می‌دهد به احتمال بسیار زیاد رییسی به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ وارد می‌شود.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه که از محافل نزدیک به رییسی شنیدم و جلساتی که برخی از نهادها و گروه‌ها با او داشتند، با توجه به وضعیت موجود چاره ای جز اجماع همه اعضای اصولگرایان پیرامون او وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی نوری افزود: ما در پی رییسی اجماع ساز نیستیم و دنبال رییسی کارآمدی هستیم تا بتواند این فضا را مدیریت کند و وضعیت اجرایی کشور را در شرایط مناسبی قرار دهد.

کد خبر 599363 برچسب‌ها انتخابات سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند

به نقل از دفتر این مرجع تقلید، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی گفتند: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

ایشان با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصآ رژیم صهیونیستی افزودند: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند؛ براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کردند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی