Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:37:12 GMT

رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۷۶۲۳

رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در گلستان

ملاحی کارشناس هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت: با توجه به الگو‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز، بارندگی، رعد وبرق، وزش باد نسبتا شدید و پدیده مه پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز نسبت به دیروز، دمای هوای استان ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی گفت: بخش گلیداغ مراوه تپه با ۲۳ و نیم میلیمتر در صدر بارش‌های استان قرار دارد و در جعفرآباد گرگان ۱۷ میلیمتر و روستای النگ کردکوی ۱۴ میلیمتر بارش ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاحی گفت: فعالیت این سامانه بارشی بتناوب تا شنبه تداوم خواهد داشت.

او گفت: یکشنبه هفته آینده، موقتا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و مجدداً سامانه بارشی دیگری روز دوشنبه و سه شنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا روز سه‌شنبه جو استان را تحت تأثیر خواهد داشت.

وی افزود: هرچند بارش حاصل از این سامانه چندان پیوسته و فراگیر نخواهد بود؛ با این حال، به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و به احتمال قوی، رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار، طی ساعاتی از امروز و فردا (دوشنبه) در نیمه شرقی و نواحی شمالی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآند دمای هوای روزانه که امروز و فردا به طور نسبی کاهش می‌یابد؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته با روندی آرام افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6084623

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • باران در راه مازندران
  • استقرار سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • روز گرم و آفتابی در مازندران