Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به مدیریت مصرف برق در فصل تابستان گفت: از اول خردادماه ساعت کار ادارات استان بوشهر برای کاهش مصرف برق مانند سال‌های قبل تغییر می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان بوشهر با اشاره به کاهش بارندگی در زمستان گذشته اظهار داشت: کاهش بارش باران بر روی منابع آب زیرزمینی اثر نامطلوبی گذاشته که بارش باران در جنوب استان زیر 100 میلی‌متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر برای گذر از تابستان امسال تصریح کرد: در حوزه آب شرب طرح‌های مهمی در حال اجرا است که با تکمیل و افتتاح آنها بخشی از مشکلات و دغدغه‌ها کاهش می‌دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرا پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر به ظرفیت تولید 35 هزار مترمکعب در شبانه‌روز تصریح کرد: مجری و سرمایه‌گذار این پروژه قول راه‌اندازی فاز نخست آن در پیک تابستان داده و این درحالی است که روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن 17 هزار مترمکعب بوشهر مطلوب است که پیش بینی می‌شود بخشی از این پروژه در فصل تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

گراوند سهل‌انگاری در تأمین آب مردم را خیانت به جامعه دانست و تصریح کرد: هیچ کس نباید کوچکترین وقفه‌ای در اجرا طرح‌های آبرسانی ایجاد کند و در این راستا همکاری شهرداری بوشهر در اجرا خط انتقال آب بوشهر درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه وارد مدار شدن 2 پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعب و 17 هزار مترمکعب مشکل آب استان کاهش می‌یابد گفت: پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعب ظرفیت تولید آب آن تا 50 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد که نقش مهمی در جبران کسری آب آشامیدنی دارد.

استاندار بوشهر تأمین آب و برق را مرتبط با رفاه، آرامش و آسایش مردم دانست و تأکید کرد: یکی از اهداف دشمنان نظام، برجسته‌سازی مشکلات، کمبودها و ناامید کردن مردم است که تصمیم‌گیری صحیح با تدبیر و رفع موانع، همدلی و هم‌افزایی مدیران برای حل مشکلات امری مهم و ضروری است.

گراوند، تأمین آب و برق مردم را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بدانند کوچکترین سهل‌انگاری در تأمین آب آشامیدنی مردم به عنوان ترک فعل به دستگاه‌ قضایی معرفی و با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی فلسفه تعیین مسئول در ادارات را برطرف شدن مشکلات و پیشگیری از بروز معضلات دانست و خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد بحران، همه دستگاه‌‌ها مرتبط و حوزه عمرانی مسئول اجرا آن هستند کوچکترین سهل‌انگاری بر اساس این مصوبات مبنای برخورد با دستگاه‌‌ها تلقی می‌شود و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که در برابر آب و برق و تأمین نیازهای مردم مسئول هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به مدیریت برق مصرفی ادارات استان تصریح کرد: از اول خردادماه ساعت کار ادارات استان بوشهر برای کاهش مصرف برق مانند سال‌های قبل تغییر می‌کند و با توجه به اینکه پیک مصرف برق از ساعت 13 تا 18 تعیین شده تلاش می‌شود ساعت کار ادارات تا ساعت 13 تعیین تا در زمان وارد شدن به پیک، تجهیزات برقی ادارات خاموش شود.

گراوند با بیان اینکه ساعت کاری ادارات از اول خرداد ماه ابلاغ می‌شود تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید ژنراتور آماده و به‌روز کنند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

فاز نخست پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر تا پایان سال افتتاح می‌شودتکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن و سدها مشکلات آب استان بوشهر را برطرف می‌کندچشم‌انتظاری مردم شهرستان جم برای رسیدن آب شیرین/ آیا وعده راه‌اندازی ‌آب‌شیرین‌کن محقق می‌شود؟

وی با بیان اینکه اگر هنگام تعطیلی ادارات سیستم‌های سرمایشی آن خاموش نشود برق آن دستگاه قطع می‌شود گفت: روش کاهش مصرف برق در کولر گازی تنظیم درجه آنها بر اساس اعلام وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق است.

استاندار بوشهر، به اهمیت مشارکت مردم مدیریت مصرف برق پرداخت و بیان کرد: بر اساس برنامه وزارت نیرو، مشترکان خانگی و تجاری که مدیریت مصرف برق را مورد توجه قرار می‌دهد تشویق می‌کند و در این راستا برنامه لازم تدوین می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه آب شیرین کن ساعت کار ادارات استاندار بوشهر هزار مترمکعب ادارات استان استان بوشهر تأمین آب مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در سفر خود به شهرستان مرند ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است.

وی افزدد: در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد، تخصیص یابد.

وی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند، جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه، فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند نیز بازدید و از نحوه عملکرد پیمانکاران این طرح انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت، تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.

وی در ادامه از چندین پروژه عمرانی شهرداری مرند نیز بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟