Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شریف روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز با تلاش تیم‌های تخصصی، راه دسترسی تکمیل شد و هم‌اکنون در حال حفر راه‌های مختلف برای دسترسی به معدنچیان هستیم. 

وی اضافه کرد: سگ‌های زنده یاب از شهر سمنان و تهران به محل حادثه اعزام شدند و دستگاه‌های فلزیاب نیز به کمک امدادگران معدن آمدند تا با جستجوی دستگاه پیکور کارگران مفقود شده، بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف ادامه داد: در حال حاضر نیروهای تخصصی در فاصله طولی ۲ الی سه متری کارگاه استخراج قرار دارند که امیدواریم با همین روند فعالیت و عدم بروز مشکلات احتمالی بتوانیم تا ساعت های آینده به افراد مفقود دسترسی پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی گفت: تیم‌های تخصصی و پشتیبانی در قالب پنج تیم و ۱۵۰ نفر به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در حال انجام فعالیت هستند. 

بنا بر کسب آخرین اطلاع خبرنگار ایرنا، تلاش گروه های امدادی برای یافتن ۲ کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان به همت ۱۵۰ نیروی تخصصی بدون وقفه ادامه دارد اما هنوز از وضعیت این ۲ نفر اطلاعی در دست نیست و نشانه ای رویت نشده است. 

اکسیژن رسانی به حادثه دیدگان به وسیله شیلنگ های مخصوص در داخل معدنِ ریزش کرده در حال انجام است. 

حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ماه در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و محبوس شده اند. 

مجموعه معادن زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه‌های البرز و در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

برای مشاهده گزارش های تصویری مرتبط کلیک کنید: در جست و جوی زندگی  ،   عملیات نجات ۲ تن از کارگران معدن طزره دامغان

آخرین فیلم تولید شده ایرنا در زمینه حادثه معدن طزره را نیز اینجا ببینید.

برچسب‌ها کارگر وزارت صنعت معدن و تجارت زغال سنگ معدن طزره دامغان دامغان پروندهٔ خبری ریزش آوار و گرفتاری ۲ کارگر در معدن طزره دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر وزارت صنعت معدن و تجارت زغال سنگ کارگر وزارت صنعت معدن و تجارت زغال سنگ معدن طزره دامغان دامغان اخبار کنکور زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان معدن طزره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی

ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی برگزار شد.

در راستای برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال برای ساماندهی و ارتقای سطح کیفی فوتبال باشگاهی کشور، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با حضور اعضای محترم این هیات‌ها، در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، یاد و خاطره مرحوم غلامرضا بهروان، پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران، گرامی داشته شد و حاضرین با نثار فاتحه، مراتب احترام و قدردانی خود را از خدمات ایشان به این عرصه محبوب، ابراز داشتند.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا و در احترام به جایگاه و خدمات ارزنده مرحوم بهروان، مقرر گردید تا زمان انتخاب جایگزین ایشان در هیات استیناف، این جایگاه خالی باقی بماند.

در ادامه این جلسه، مدیر محترم مجوز باشگاهی، گزارشی جامع از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارائه کرد. در این گزارش، ضمن بررسی جزئیات بدهی‌ها، راهکارهای پیشنهادی برای تسویه و تعیین تکلیف آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، وضعیت سایر مدارک و مستندات ارائه شده توسط باشگاه‌های متقاضی مجوز، به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تکمیل یا اصلاح مدارک معیوب، تذکرات لازم به نمایندگان باشگاه‌ها ارائه شد.

در پایان این جلسه، با توجه به زمان‌بندی ابلاغ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری جلسات تصمیم‌گیری هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی انجام شد و مقرر گردید تا اسامی باشگاه‌های حائز شرایط دریافت مجوز، حداکثر تا تاریخ 10 خرداد ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی