Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:15:08 GMT

تداوم بارش‌های متناوب تا روز شنبه در آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۸۲۰۳

تداوم بارش‌های متناوب تا روز شنبه در آسمان مازندران

احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس هشدارهای هواشناسی از بعدازظهر روز گذشته با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد در آسمان مازندران بودیم که بارندگی از سمت غرب استان شروع شد و به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین بارش طی این مدت از سفیدآب رامسر ۵۷، گلوگاه بابل ۳۹، گلعلی‌آباد رامسر ۳۳، سرلیماک دامیر ۲۸، جوربند نور ۲۴، اسکومحله آمل ۲۲ و بورخانی سوادکوه ۲۰ میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی،  روز جمعه انتظار داریم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود.

اسدی تصریح کرد: همچنین از اواخر فردا  تا روز شنبه مجددا شاهد بارندگی، وزش باد و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم‌.

وی یادآور شد: طی این مدت ارتفاعات گاها مه‌آباد می‌شود و کاهش دید را خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش حدود ۴ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا، بیان کرد: براساس پیش‌بینی روز یک‌شنبه جو پایداری حاکم می‌شود و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

اسدی تصریح کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، مجددا از روز دوشنبه سامانه بارشی وارد آسمان مازندران می‌شود و به‌تدریج شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و بارندگی در آسمان مازندران هستیم.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز مواج فردا با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران آسمان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بارندگی طی امروز سی و پنجمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ در سطح استان مازندران گسترش خواهد یافت.

براساس این گزارش، بارش.ها در ارتفاعات بیشتر است و در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش به‌صورت برف خواهد بود.بارش بهاری با کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و احتمال رعدوبرق همراهی دارد.براساس پیش‌بینی هواشناسی از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری مواجه هستیم که صبح چهارشنبه درنیمه شرقی ابری به‌ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و نیمه غربی استان به‌صورت صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

از چهارشنبه بعدازظهر مجددا جو پایدار همراه با افزایش دما تا پایان هفته در استان حاکم خواهد شد.دریای مازندران هم طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا