Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک جنبش فلسطینی در قدس درباره عواقب هرگونه توطئه صهیونیست‌ها ضد فلسطینیان در مسجدالاقصی هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم، جنبش اسلامی در قدس امروز پنجشنبه درباره عواقب یورش و تجاوزاتی که شهرک‌نشینان صهیونیست قصد دارند در بیست و هشتم ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی ترتیب دهند و نیز پیامدهای تلاش اشغالگران برای دور زدن قیام عمومی فلسطین در بیت المقدس از طریق وعده‌های دروغین هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش فلسطینی تأکید کرد که گروه‌های افراطی صهیونیست برای تجاوز علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی در روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان فراخوان داده‌اند که این اقدام در هماهنگی با مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت می‌گیرد.

جنبش اسلامی در قدس از همه مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری و سایر مناطق فلسطینی خواست تا با اتحاد بیشتری در مسجدالاقصی جمع شوند و تاکید کرد که اعتکاف فلسطینیان در مسجدالاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.

نشست «آزادی قدس نزدیک است»؛ از نظر شهید سلیمانی حمایت از قدس یک فریضه بود/ انتفاضه مردمی فلسطین دور نیستشهادت نوجوان 16ساله فلسطینی/ زخمی شدن 22 فلسطینی در «الشیخ جراح »حماس: انقلاب در کرانه باختری و انفجار اوضاع مقابل اشغالگران دور نیست

این جنبش افزود که رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست باید بدانند کسانی که به آزادگان فلسطینی و جوانان این ملت در محله شیخ جراح و باب‌العامود و سایر مناطق قدس یورش برده و آنها را مورد هدف قرار دادند مجازات خواهند شد.

این جنبش فلسطینی ایستادگی ملت فلسطین در قدس اشغالی و قیام قهرمانانه این مردم در برابر دشمن از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ونیز عملیات‌های شجاعانه فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه که برای حمایت از قدس و مسجد الاقصی قیام کرده‌اند را ستود.

جنبش اسلامی در قدس در پایان از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست با حمایت مالی و معنوی وظیفه خود را در حمایت از فلسطین و قدس انجام دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان جنبش فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند

صدها شهرک‌نشین صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش مشرق، اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی اعلام کرد شهرک‌نشینان صبح امروز چهارشنبه در گروه‌های ۳۵ نفره وارد این مسجد شدند و با حفاظت پلیس گشت‌های تحریک‌آمیزی در صحن‌های مسجد زدند.

براساس گزارش الجزیره، این نهاد تعداد شهرک‌نشینانی را که در دومین روز از ایام عید یهودی «پسح» به مسجدالاقصی یورش بردند، ۴۵۰ نفر اعلام کرد.

تعدادی از شهرک‌نشینان پیش از خروج از مسجدالاقصی، آیین تلمودی را به جای آوردند.

همزمان با یورش شهرک‌نشینان، نیروهای اشغالگر محدودیت‌هایی برای حضور فلسطینی‌ها در ورودی‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی اعمال کردند.

این در حالی است که مقامات صهیونیست مسجد ابراهیمی در مرکز شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی را به روی نمازگزاران مسلمان بستند و به مدت ۲ روز در آن را به روی شهرک نشینان باز کردند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

مسجد ابراهیمی در شهرک قدیم در الخلیل واقع شده است که تحت کنترل رژیم صهیونیستی قرار دارد و حدود ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیستی در آن ساکن هستند و توسط ۱۵۰۰ نظامی صهیونیستی حفاظت می‌شوند.

قدس با حضور بیش از ۳۰۰۰ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی به یک پادگان تبدیل شده است. نیروهای اشغالگر در خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهرک قدیم و مسجدالاقصی ایست بازرسی ایجاد کرده و فلسطینی‌ها را بازرسی می‌کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست
  • هشدار اردن درباره عواقب خطرناک حمله اسرائیل به رفح
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان