Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان بالاکتفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سیل طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان یزد اظهار د اشت: پس از هشدارهای هواشناسی، بلافاصله موضوع به فرمانداری‌های استان ابلاغ و خطر احتمال وقوع سیل گوشزد شد.

وی عنوان کرد: پس از بارش چند ساعته باران، سطح آب رودخانه‌ها ناگهان بالا آمد و متاسفانه سیلاب در سطح جاده به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاکتفی بیان کرد: عصر روز سیزدهم اردیبهشت، بلافاصله نیروهای امدادرسان در محل وقوع سیل حضور یافتند و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند اما متاسفانه با پیشروی آب به جاده، تعدادی از خودروها را آب برد که سه نفر از سرنشینان خودروها و یک نیروی راهداری جان خود را از دست دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به وارد آمدن خسارت به برخی روستاها نیز بیان کرد: روستای شمس آباد اردکان دچار آبگرفتگی شد و آب به خانه های مردم نیز نفوذ کرد که کار رسیدگی به این اهالی این روستا آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت در وهله اول به راه‌ها و ابنیه راهداری و سپس روستای شمس آباد وارد شده است، افزود: البته خوشبختانه خانه های روستای شمس آباد بیمه هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بالاکتفی عنوان کرد: راه‌های روستایی، فرعی و اصلی نیز خسارت بسیاری دیده اند که هنوز برآوردها از میزان خسارت ها انجام نشده است.

وی با بیان اینکه عمده خسارات مربوط به شهرستان‌های اردکان، بهاباد، میبد و مهریز بوده است، افزود: البته خسارات مهریز بیشتر در حوزه کشاورزی به دلیل بارش تگرگ و در سایر شهرستان‌ها بیشتر خسارت‌ها به راه‌ها بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ادامه داد: به منظور جلوگیری از تکرار این وقایع، نسبت به استحکام بندهای خاکی، ساماندهی مسیل‌ها و بررسی وضعیت رودخانه‌های فصلی استان اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر 5205786

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سیل میبد شهرستان مهریز بهاباد ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه عکس استانها ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ آمار کرونا بوشهر شب احیا گرگان شب های قدر اردبیل سیلاب راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم

 قادری رئیس اداره راهداری سمیرم با بیان اینکه بیشترین آسیب از خسارت سیل در روستای دشتبال رخ داده گفت: ۵ کیلومتر از جاده دسترسی روستای دشنبال دچار رانش شده و راهداران درحال بازگشایی مسیر از سنگ و گل هستند.

قربانی مسئول بسیج سازندگی سمیرم هم با اشاره به فراخوان بیسجیان برای امداد رسانی به مناطق سیل زده گغت: ۲ تیم از بسیجیان درحال کمک رسانی به حادثه دیدگان هستند.

پخش پادنا در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب سمیرم واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • خسارت بارندگی در استان سمنان در حال برآورد است
  • ثبت بیشترین بارندگی استان سمنان در تاش
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا