Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان . در ادامه کمک های عام المنفعه و خداپسندانه دکتر علی دولتشاهی خیر خرم آبادی به اقشار آسیب پذیر تعداد ۲۰۰۰هزار بن کارت ۳۰۰هزار تومانی به مبلغ ۶۰۰میلیون تومان در ایام ماه مبارک رمضان وشب های بزرگ لیالی قدر ماه نزول قرآن بین مردم واقشار مختلف آسیب پذیر توزیع شد.

 لازم به ذکر است همچنین مراسم لیالی قدر و شب های احیا با حضور اقشار مختلف مردم همراه با سخنرانی ،مداحان برجسته ،قاری بین المللی حاج مهدی پاپی در جایگاه پایگاه مقاومت بسیج شهدای پشت بازار خرم آباد مسجد حاج علی دولتشاهی با حفظ پروتکل های بهداشتی در میدان بلال حبشی خرم آباد برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 1512004

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!