Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به صهیونیست ها پیشنهاد می شود تا دیر نشده به پاتاگونیا مهاجرت کرده و از خشم ملت فلسطین در امان بمانند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی ظهر پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست آزادی قدس در مسجد امام صادق(ع) در میدان فلسطین تهران که با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، سفیر یمن، معاون سفیر فلسطین، نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد، گفت: اگر چه امسال بدلیل شرایط کرونایی از مراسم میدانی روز قدس محروم هستیم اما امروز از میدان فلسطین تهران چند پیام برای سردمداران ظالم رژیم غاصب صهیونیست داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که هرگز دست از حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر نخواهیم داشت، گفت: صهیونیست های خون آشام بدانند که خون کودکان مظلوم،زنان و مردان بی پناه فلسطینی گریبان آنها را گرفته و دیگر هرگز روی آرامش را نخواهند دید.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: اصابت موشک در نزدیک دیمونا ثابت کرد، گنبد آهنین و سامانه های حفاظتی کارآیی ندارد و بدانید هیچ کجایی فلسطین اشغالی از دسترس موشک های مقاومت خارج نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صهیونیسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست