Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارقان کوئیک سوار با شلیک دقیق پلیس زمینگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: ساعت 3 بامداد 12 اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) به سمت جنوب به یک دستگاه خودرو کوئیک که دارای دو نفر سرنشین بود مظنون می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به حرکات مشکوک راننده خودروی کوئیک کارآگاهان پلاک خودرو را استعلام که مشخص می شود دارای سابقه سرقت از کلانتری 17 قدمگاه شهرستان شیراز می باشد.

تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری سارقان

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: افسراکیپ با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده ولی راننده خودرو پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز و با تغییر مسیر به سمت بزرگراه امام علی(ع) شمال از محل گریخت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان حین فرار به صورت عمد برای مسدود کردن مسیر به چندین دستگاه خودروی در حال حرکت ایراد خسارت نموده و باعث رعب و حشت شهروندان می شوند که افسراکیپ برای هشدار و به منظور جلوگیری از خسارت های بیشتر چند تیر هوای شلیک می کند.

وی ادامه داد: راننده خودروی کوئیک کماکان بدون توجه به هشدارها وارد خیابان جانبازان شده و با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در بین خودروها همچنان باعث رعب وحشت شهروندان می شود.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند افزود: در ادامه پس از عبور از چندین خیابان فرعی و ایجاد خسارت به خودروهای پارک شده با سرعت بسیار زیاد وارد خیابان نظام آباد می شود که در این لحظه افسراکیپ در موقعیت مناسب برای هشدار و جلوگیری از خسارت های بیشتر اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک های عقب خودرو در فواصل زمانی و مکانی معین می کند که سه چرخ خودرو مورد اصابت قرار می گیرد.

شلیک دقیق پلیس به خودروی دزدان

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: راننده خودروی مسروقه با همان وضعیت نقص فنی به فرار بر روی رینگ ادامه داده وارد خیابان اجاره دار شده و به علت عدم کنترل خودرو با گارد کنار خیابان برخورد و متوقف می گردد.

این مقام انتظامی افزود: راننده و سرنشین خودرو به صورت پیاده متواری که با همکاری گشت کلانتری 106 نامجو هردو متهم دستگیر و طی بررسی های انجام شده مشخص شد راننده دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و قطعات از شهر شیراز و سرنشین دارای سابقه سرقت اماکن از تهران می باشند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان برایسیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی تهران شدند آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارقان گشت زنی خودروی مسروقه سارقان شلیک سرقت اخبار حوادث پلیس آگاهی پلیس گلوله عملیات سارقان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی عکس تعرض جنسی مرد همسر ایران جسد تهران فیلم راننده خودروی راننده خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)