Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:34:11 GMT

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۲۳۹

مرد المپیکی ورزش قم در اردوی جدید تیم ملی کشتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،کشتی‌گیری که سال ۲۰۱۹ در اوج جوانی، اما با انگیزه و انرژی فوق‌العاده زیاد نظر محمد بنا سرمربی مطرح تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان را به خود جلب کرد و مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی نور سلطان قزاقستان را به دست آورد، علیرضا نجاتی است.

این کشتی‌گیر جوان و پرافتخار در وزن ۶۰ کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های جهانی دو سال قبل بر تن کرد و با کشتی‌های بسیار زیبا و حساب شده در نهایت به مقام سوم و نشان برنز دنیا دست یافت، مسابقاتی که انتخابی المپیک توکیو نیز محسوب می‌شد و نجاتی سهمیه این مسابقات را با شایستگی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مرد المپیکی کشتی فرنگی قم به عنوان تنها فرنگی‌کار قمی در اردوی جدید تیم ملی حضور دارد، اردویی که طبق برنامه‌ریزی کادر فنی این تیم از روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تشکیل می‌شود و ملی‌پوشان تا ۲۶ همین ماه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

این نهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی است که در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم با حضور کشتی‌گیرانی از استان‌های خوزستان، قم، فارس، مازندران و تهران برگزار می‌شود و خوزستان با هفت کشتی‌گیر، دارای بیشترین نماینده در تیم ملی ایران است.

علیرضا نجاتی که تنها نماینده کشتی فرنگی قم در وزن ۶۰ کیلوگرم این اردو محسوب می‌شود یک رقیب به نام مهدی محسن‌نژاد از استان خوزستان دارد، در حالی که تیم ملی کشورمان را محمد بنا به عنوان سرمربی هدایت می‌کند و مربیان این تیم رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور، لقمان رضایی، حبیب‌الله اخلاقی، فرشاد علیزاده و عادل بالی‌تبار هستند.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی گیر کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!