Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:12:17 GMT

سه وزنه‌بردار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۹۶۰۲

سه وزنه‌بردار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سعید حسین زاده مقدم روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سید مهدی امیر سیدیان، محراب جوانشیری و عباس شجاعی دعوت شدگان به این اردو هستند.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی ملی پوشان نوجوان کشور از ۱۸ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در تهران و در شرایط قرنطینه آغاز خواهد شد و ورزشکاران روز ۱۵ اردیبهشت ماه تست PCR کرونا انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی با بیان اینکه این استان ورزشکاران مستعد دارد که می‌توانند در تیم ملی بدرخشند گفت: تلاشهای ۲ ساله هیات وزنه برداری خراسان رضوی در حال به ثمر نشستن است و اخبار خوبی از وزنه‌برداری استان به گوش می‌رسد.
دستکم ۲۰۰ وزنه بردار به صورت حرفه‌ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۵۰ نفر آنها زن هستند.

برچسب‌ها مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی وزنه برداری اخبار کنکور خراسان رضوی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرواز عجیب خرچنگ برای شنا در اقیانوس (فیلم) خانه جدید خرچنگ درختی بعد از یک قرن شناسایی شد (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود