Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس یک مسابقه نقاشی در کابل برگزار شد و کودکان و نوجوانان افغان روایت آوارگی و مظلومیت ملت فلسطین را به تصویر کشیدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس مسابقه نقاشی و کاریکاتوری با عنوان «معرفی روز قدس با زبان فرهنگ و هنر» در کابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه، کودکان و نوجوانان افغان با رسم زوایای مختلف روز جهانی قدس و همچنین خلق کاریکاتورهای از فتنه انگیزی‌های آمریکا برای جهان اسلام و ظلم رژیم صهیونیستی بر ملت مسلمان فلسطین تصاویری را از روایت آوارگی و مظلومیت ملت فلسطین‌ به تصویر کشیدند.

معاونت فرهنگی نهضت اسلامی افغانستان و شورای فرهنگی حامیان قدس شریف در برگزاری این مسابقه سوژه‌هایی را از پیش به شرکت‌کنندگان پیشنهاد کرده بود و سپس کودکان و نوجوانان در محل برگزار جمع شده و نقاشی‌های خود را تکمیل کردند.

در بسیاری از این نقاشی‌ها جملاتی چون: «روز قدس گرامی باد»، «ما از ملت مسلمان فلسطین حمایت می‌کنیم»، «جنایات اسرائیل را محکوم می کنیم» و... درج شده است.

چرایی اهمیت زنده نگه داشتن روز قدس؛ فلسطین نباید دست دشمنان اسلام باشدحال و هوای کابل در آستانه روز جهانی قدسبیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

شرکت‌کنندگان پس از مسابقه اظهارداشتند که ما در کشور خود مشکلات زیادی داریم ولی این باعث نمی‌شود از مشکلات برادران و خواهران فلسطینی‌مان مخصوصاً کودکان‌شان غافل بمانیم، ما از تمام کودکان آزاده و مسلمان جهان می خواهیم که به حمایت از کودکان فلسطین به پا خیزند، ما مسلمان هستیم و مردم فلسطین نیز مسلمان هستند پس حمایت ما از آن‌ها واجب است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز قدس اخبار افغانستان روز قدس اخبار افغانستان روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است