Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات شهر‌های باغملک و دهدز در استانداری خوزستان گفت: تعاونی مسکن فرهنگیان باغملک در سال ۱۳۸۲ اقدام به خرید زمینی به مساحت حدود ۲۰ هکتار در حریم شهر کرده بود که انجام عملیات ساخت و ساز در آن نیازمند تغییر کاربری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کاربری این زمین هم‌اکنون کشاورزی است، افزود:، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که کشت محصول زراعی در این زمین به دلیل سنگلاخی بودن آن غیر ممکن است و در طول این سال‌ها تلاش‌های زیادی شد تا نسبت به تغییر کاربردی این زمین اقدام شود، اما دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهادکشاورزی در این رابطه مقاومت کرده‌اند.

ایزدپناه اظهار داشت: این زمین فاقد مرغوبیت لازم برای کشاورزی است و به همین دلیل تعاونی مسکن فرهنگیان تصمیم به خرید این زمین گرفت تا پس از تغییر کاربری، ساخت واحد‌های مسکونی برای فرهنگیان منطقه امکانپذیر شود، ضمن اینکه سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاک زمین مربوط به تعاونی مسکن فرهنگیان باغملک را به آزمایشگاه خاک استان ارجاع داده است، اما تاکنون به صورت رسمی در خصوص نتایج این آزمایش اظهارنظر نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان باغملک را یک هزار و ۲۰۰ نفر عنوان و بیان کرد: تعیین تکلیف در خصوص این زمین ۲۰ هکتاری می‌تواند بخش قابل توجهی از این اعضا را خانه‌دار کند، به همین دلیل از دستگاه‌های اجرایی مربوطه مانند سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راه و شهرسازی استان خواسته می‌شود که با واقع بینی نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

بر اساس این گزارش، برابر با دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، معاونت عمرانی باید طی ۲ هفته ضمن بازدید میدانی از محل، نسبت به بررسی الحاق زمین تعاونی مسکن فرهنگیان به شهر باغملک و اصلاح طرح تفصیلی منطقه اظهار نظر کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاونی مسکن مسکن فرهنگیان تعاونی مسکن فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالا‌های متروکه سنواتی بنادر استان با حضور تماری معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر و رییس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیک، بیان کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالا‌های متروکه سنواتی ایجاد شده به‌نحوی که بنادر بوشهر با ترخیص ۹۶ درصد این کالا‌ها در کشور پیشگام هستند.

وی افزود: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضاییه ۲ هزار و ۱۲۹ قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به ۱۰۰ قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای باقیمانده ۳۰ مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: با حجم قابل توجه کالا‌های ورودی به بنادر استان بوشهر می‌طلبد با خروج کالا‌های رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر فراهم شود.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالا‌های رسوبی این مهم به‌خوبی محقق خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: حضور موثر دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالا‌ها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می‌کند.

وی بیان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد