Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن سینمای جوانان ایران دفتر شیراز، در این زمینه به ایرنا اعلام کرد:  این فیلم که با نگاهی مردم شناسانه به ایل قشقایی، به قسمتی از آداب و رسوم این ایل ریشه دار، در جنوب ایران پرداخته، پیش از این نیز حضور موفقی در عرصه های ملی و بین المللی داشته است.

عوامل فیلم مستند اجاق عبارتنداز: تصویربردار و تدوینگر: محمد ناصری راد، صدابردار: محسن دانشور، محقق و نویسنده: احسان بلندنظر،دستیار کارگردان: مسیحا رحیمی، مجری طرح: ساسان حیدرپور، مدیریت تولید: سینا بهروزیان، محمدحسین فلّاحزاده، مترجم انگلیسی: مرجان پیروی، با تشکر از: الهام قارلی‌پور، طراح پوستر: مریلا مرادی، حسین بلندنظر، تایپوگرافی: احسان بلندنظر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم در  انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر شیراز تهیه شده است.

جشنواره فیلم و فولکلور یادشده از ۲۷ تا ۳۱ ماه مه۲۰۲۱، ششم تا دهم خرداد سال جاری در کشور ترینیداد و توباگو، در شمال آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد و برندگان خود را اعلام می‌کند.

برچسب‌ها ایل قشقایی جشنواره شیراز فیلم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایل قشقایی جشنواره شیراز ایل قشقایی جشنواره شیراز فیلم فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مرحله از اردو ۱۲ کشتی گیر در ۱۰ وزن خود را برای حضور در رقابت های فراملی آماده میکنند.
کشتی گیران تمرینات خود را تا چهارم اردیبهشت ماه زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم انجام خواهند داد.
شهرستان مریوان روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه نیز میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان با عنوان جام شاهد است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • انگشتر سحرآمیز روس‌ها به ایران رسید
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان