Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:26:46 GMT

ساعت کاری ادارات استان بوشهر از اول خردادماه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۱۶۹

ساعت کاری ادارات استان بوشهر از اول خردادماه کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه فصل تابستان هستیم و باید مدیریت مناسبی در زمینه مصرف آب و برق در استان صورت گیرد تا شاهد قطعی و نوبت‌بندی نباشیم.

وی اوج مصرف برق در استان بوشهر را بین ساعت‌های ۱۳ تا ۱۸ عنوان کرد و ادامه داد: باید ساعت کار ادارات استان تا ساعت ۱۳ تعیین شود تا در زمان وارد شدن به پیک، تجهیزات برقی ادارات خاموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر بر لزوم آماده‌سازی ژنراتور در همه ادارات استان تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که در زمان تعطیلی ادارات سیستم‌های سرمایشی آن ادارات خاموش نشود برق آن دستگاه قطع می‌شود.

وی به نقش مهم مردم در کاهش مصرف برق اشاره کرد و افزود: مشترکان خانگی و تجاری که مدیریت مصرف برق را مورد توجه قرار می‌دهد تشویق می‌کند و در این راستا برنامه لازم تدوین می‌شود.

گراوند مدیریت مصرف آب را نیز مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در راستای افزایش تولید آب در آب‌شیرین‌کن‌های استان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و میزان تولید در این تأسیسات افزایش می‌یابد.

وی از راه‌اندازی بخشی از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعب و ۱۷ هزار مترمکعب خبر داد و بیان کرد: با تولید این پروژه‌ها شاهد کاهش مشکلات آب در استان بوشهر خواهیم بود.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای تأمین آب و برق تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر بدانند کوچک‌ترین سهل‌انگاری در تأمین آب آشامیدنی مردم به عنوان ترک فعل به دستگاه قضائی معرفی و با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد بحران، همه دستگاه‌ها مرتبط و حوزه عمرانی مسئول اجرا آن هستند تاکید کرد: کوچک‌ترین سهل‌انگاری بر اساس این مصوبات مبنای برخورد با دستگاه‌ها تلقی می‌شود.

کد خبر 5205886

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه عکس استانها ماه رمضان ۱۴۰۰ شب احیا ماه مبارك رمضان آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اردبیل روز قدس شب های قدر سیلاب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در نشست با هیأت‌های اندیشه ورز حوزه‌های سلامت، آب و دریا با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از کارهای تحقیقاتی و پژوهشی بویژه پژوهش‌های کاربردی باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

وی افزود: هیأت اندیشه ورز سلامت در حوزه امنیت غذایی و سلامت محصولات کشاورزی نقش مؤثری دارد که انتظار می‌رود ورود جدی و کاربردی به مباحث داشته باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هیأت اندیشه ورز سلامت باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای اعتلای حوزه سلامت و درمان کمک کند یادآور شد: اکنون حضور بخش خصوصی در حوزه درمان در استان خیلی کمرنگ است که باید این مهم تقویت شود.

محمدی زاده با اشاره به نقش مهم هیأت اندیشه ورز دریا در اقتصاد دریامحور ابراز داشت: حوزه بازسازی ذخایر و توسعه آبزی پروری باید مورد تاکید بیشتری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حوزه آبزی پروری، بیش از آنکه در ساحل کار کنیم، باید وارد دریا شویم که علاوه بر افزایش برداشت، در بازآفرینی محیط زیست دریایی نیز مؤثر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون در حدود ۸ هزار هکتار از اراضی ساحلی، پرورش میگو داریم که با روش‌های نوین می‌توانیم میزان برداشت را بالاتر ببریم و در تمام فصول سال، برداشت داشته باشیم.

محمدی زاده گفت: هیأت اندیشه ورز آب و محیط زیست نیز نقش اساسی در اقدامات دانش بنیان در حوزه آب دارد که انتظار می‌رود، ورود کاربردی‌تری داشته باشند.

محمدی زاده تصریح کرد: هیأت‌های اندیشه ورز در کنار مدیران اجرایی استان، مشکلات حوزه‌های مرتبط را احصا و نسخه‌های اجرایی و راهکارهای لازم را ارائه کنند.

وی افزود: عضویت هیأت‌های اندیشه ورز در کارگروه‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و پژوهشکده میگو و …بررسی و در صورت امکان، اجرایی شود تا تأثیرگذاری این هیأت‌ها بیشتر شود.

کد خبر 6081986

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • اعلام جزئیات کاهش ساعت کار هفتگی
  • کاهش ساعت کاری شامل بخش خصوصی و کارگری هم می‌شود؟