Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت تردد بین شهری در تعطیلات منتهی به عید فطر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، علیرضا رئیسی درباره آخرین مصوبات مرتبط با محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: هفته آینده از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه (21 اردیبهشت) تا ساعت 12 ظهر شنبه (25 اردیبهشت) کلیه راه‌های ارتباطی بین استان‌ها بسته می‌شود و ورود و خروج خودروهای شخصی ممنوع و مشمول جریمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای جلوگیری از سفرها در تعطیلات عید فطر این تصمیم گرفته شد. این ممنوعیت تردد، بدون در نظر گرفتن رنگ‌بندی شهرهای کشور است.

رئیسی با بیان این‌که نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در اصناف تشدید می‌شود اضافه کرد: اصناف در مشاغل یک و دو، از روز شنبه (18 اردیبهشت) می‌توانند در شهرهای قرمز و نارنجی به فعالیت خود ادامه دهند.

برای مشاهده فهرست مشاغل گروه یک و دو اینجا کلیک کنید

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: سخت‌گیری درباره رعایت پروتکل‌ها افزایش می‌یابد به طوری که اگر پروتکلهای بهداشتی در مشاغل رعایت نشود، سه هفته در شهرهای قرمز و دو هفته در شهرهای نارنجی تعطیل خواهد شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون‌ها گفت: درباره برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم، کنکور سراسری و ارشد نیز تصمیم گیری به شنبه موکول شد.

جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور/ کدام شهرها کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند؟ + نقشه و نمودار

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، گفت: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به علت بیشتر تصادفات اظهار کرد: علت بیشتر تصادفات در معابر شهری توجه نکردن به جلو و اطراف است که ناشی از بی‌احتیاطی راننده، استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشین، عجله داشتن، خستگی، نامتناسب بودن سرعت با محل رانندگی و رعایت نکردن فاصله طولی با ماشین جلویی است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید به این باور برسند که در معابر شهری سرعت بالای ۵۰ کیلومتر بسیار خطرناک است، افزود: ۱۰ درصد رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند و حدود پنج هزار تصادف شهری را در سال رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عمده تصادفات شهری استان در شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان اتفاق رخ می‌دهند و بیش از نیمی از تصادفات و جان باختگان عابران پیاده استان مربوط به این چهار شهر است.

حسین‌پور با بیان این‌که استفاده از کمربند ایمنی فقط مختص به جاده نیست و در شهر هم باید رعایت شود، افزود: بیشتر مصدومان مربوط به سرنشینان خودرو و ترک‌نشینان موتور سیکلت بودند.

وی با بیان که نصب دوربین‌های کنترل سرعت در سه ماهه اول سال‌جاری انجام خواهند شد، عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد مردم استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ تخلفات بیشتری داشتند.

کد خبر 737439

دیگر خبرها

  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها