Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی کشاورزی در روستای میقان اراک اظهار کرد: ماموریت های امروز بسیج سازندگی اراک در حوزه های محرومیت زدایی، سازندگی، کارآفرینی ، ایجاد اشتغال پایدار، خدمات اجتماعی، اجرای طرح شهید سلیمانی و فعالیت در قرارگاه کمک مومنانه است که با توسط جهادگران و بسیجیان و با هدایت های سپاه انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با باین اینکه در سطح شهر اراک بیش از  ۳۵۰ گروه جهادی فعال وجود دارد که در عرصه های مختلف به مردم و ولی نعمتان خدمت رسانی می کنند افزود: محرومیت زدایی یکی از نیازهای مهم امروز جامعه است که این مسئله علاوه بر خدمت به ولی نعمتان آثار و برکات فراوانی از جمله اشتغال زایی خواهد داشت.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: با توجه به شناسایی های انجام شده در روستاهای اراک ، جهادگران بسیج سازندگی در بحث آب شرب پایدار، کشاورزی و پروژه های مربوط به آبرسانی ورود جدی داشتند که خوشبختانه اتفاقات خوبی رقم خورده است.

مهجوری خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۸ پروژه آبرسانی با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان در سطح شهر اراک و روستاهای تابعه انجام شد که علاوه بر بسیج سازندگی سپاه و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خود مردم روستا در این پروژه ها مشارکت داشتند و خوشبختانه روستائیان و مردم شریف روستا از این نعمت الهی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ساخت واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در مناطق کم برخوردار از دیگر اقدامات در حوزه سازندگی بوده که در سال گذشته بیش از ۷۴ واحد مسکونی احداث در سالجاری ساخت بیش از ۳۵ واحد مسکونی در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی اراک قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهمی که برای ایجاد اشتغال توسط بسیج سازندگی ایجاد شده صندوق های قرض الحسنه مردم محور هستند که در سطح اراک بیش از ۷۰ صندوق فعال است.

مهجوری گفت: امروز به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پروژه لوله گذاری انتقال آب کشاورزی در روستای میقان اراک به همت جهادگران بسیج سازندگی و مشارکت مردم روستا در دستور کار قرار گرفته که ۸۰۰ متر لوله گذاری آن به بهره برداری رسید.

وی افزود: بهره برداری از کارگاه های اشتغال زایی و تولیدی، افتتاح طرح جهاد روشنایی، رزمایش خدمت در زندان و برگزاری اردوهای جهادی یک روزه در مناطق محروم و زندان از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج سازندگی در اراک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک اشتغال زندان بسیج سازندگی بسیج سازندگی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: بیش از ۱۱۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی استان در سال ۱۴۰۲ محقق شد و در سال‌جاری نیز ۱۷ هزار و ۷۷۰ نفر تعهد اشتغال تعیین شده است.

وی افزود: هدف‌گذاری تحقق اشتغال‌زایی در سال‌جاری، توجه ویژه به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و تعهد اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ میزان ۷ هزار و ۵۵۰ نفر به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفر به افراد دیپلم و کمتر تعلق دارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی جهت تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تأکید کرد.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تأمین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید مثال‌زدنی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی برای اولین بار در کشور در همدان راه‌اندازی خواهد شد، افزود: دولت مردمی به جهت تعادل قیمت گوشت قرمز، پرورش و جایگزین‌کردن دام‌های مولد را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه گردشگری و نگهداری از آثار تاریخی و فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای در احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6080335

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت