Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@03:07:35 GMT

احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در انگلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۲۴۹

ممکن است محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری تغییر کند.

قرار است فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری میان دو تیم منچسترسیتی و چلسی در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار شود اما ممکن است محل برگزاری این مسابقه تغییر کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، با توجه به بهبودی وضعیت همه گیری کرونا در انگلستان و شرایط بهتر این کشور نسبت به ترکیه، ممکن است محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا قصد دارد تا فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور تماشاگران برگزار شود و با توجه به وضعیت همه گیری کرونا در ترکیه، انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود. به همین خاطر، باشگاه استون ویلا به یوفا اعلام کرده است که ورزشگاه ویلا پارک (ورزشگاه خانگی استون ویلا) آماده برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا به جای ورزشگاه آتاتورک استانبول است. طی روزهای آینده، یوفا تصمیم نهایی خود را در رابطه با محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا اتخاذ خواهد کرد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با رضا رجبی: قلعه نوعی مافیا است؟ چرا با یک باخت تریبون ها علیه او می‌شوند! دستیاران ویلموتس فدراسیون را نقره داغ کردند؛ محکومیت 35.5 میلیاردی تماس فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ: بعد از خرداد بیا و سرمربی تیم ملی شو | ادعای روزنامه داخلی احتمال محرومیت دو ساله 4 باشگاه پایبند به سوپرلیگ اروپا از سوی یوفا / ادعای ESPN بارسلونا به جمع مشتریان مانوئل لوکاتلی پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا محل برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن