Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:42:25 GMT

واژگونی تریلی در جاده ملایر یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۲۶۶

واژگونی تریلی در جاده ملایر یک کشته برجای گذاشت

ایسنا/همدان رئیس سازمان آتش نشانی ملایر از جان باختن راننده یک دستگاه تریلی طی حادثه واژگونی در حوالی روستای چشمه علی محمد از توابع شهرستان ملایر خبر داد.

محمودرضا ملکی در گفت و گو با ایسنا، به وقوع این حادثه واژگونی تریلی ولوو در ظهر امروز پنجشنبه - ۱۶ اردیبهشت ماه- اشاره و اظهار کرد: براساس گزارش سامانه ۱۲۵ سازمان پس از وقوع و اطلاع از این حادثه تیم های عملیاتی ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه راننده تریلی حامل سنگ که از اصفهان به سمت نورآباد در حال حرکت بود، در دم فوت کرد و امدادگران ضمن ایمن سازی اولیه صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی و خارج کردن جسد وی کرده و برای انتقال به پزشکی قانونی، جسد را به تحویل آمبولانس بهشت هاجر تحویل دادند.
ملکی یادآود شد: به علت واژگونی تریلی، با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس راه با دو دستگاه جرثقیل، امدادگران به برگرداندن و خارج کردن خودرو از جاده اقدام کرده و پس از اطمینان از ایمن بودن محل به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها واژگوني تصادف آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، عارف شرهانی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه شنبه به مرکز گزارش شد و ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شوش و یک دستگاه آمبولانس از اندیمشک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ نفر شامل یک نفر مرد ۳۳ ساله، و یک دختر بچه چهار ساله مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: در این تصادف، یک مرد ۳۰ ساله، یک پسربچه ۶ ساله و یک دختربچه یک ساله هم جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده باغان - کورده خنج
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان