Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@12:57:50 GMT

اهدای حدود ۳۸ هزار کالای جهیزیه به زوج های جوان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۴۸۹

اهدای حدود ۳۸ هزار کالای جهیزیه به زوج های جوان

دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از اهدای ۳۷۸۶۴ قلم کالا جهیزیه به ارزش حدود ۴۱۹ میلیارد ریال به زوجهای جوان کشور در مرحله دوم 《پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران》و به همت مجامع خیرین ازدواج خبر داد.

به گزارش برنا؛ با توجه به مصوبه شورای معاونین وزارت و تاکید دکتر سلطانی فر مبنی بر برگزاری پویش (( ازدواج جوانان با همراهی خیران )) و تاکید بر بهره مندی از ظرفیت های خیرین با ایجاد فضای مشارکت عمومی، طی پیگیری ها و حمایت های معاونت امور جوانان و دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و هماهنگی های صورت پذیرفته با مجامع خیرین ازدواج استان ها ، خدمات شایسته و قابل توجه ای در سطح کشور توسط خیرین عزیز در این پویش صورت گرفت که موجب شد مرحله دوم این پویش نیز راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب دومین مرحله پویش ازدواج جوانان به همت مجامع خیرین ازدواج و با همراهی خیران و فعالان امر ازدواج به منظور تسهیل و رفع موانع ازدواج جوانان و با هدف تامین سبدهای حمایتی جهیزیه با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برگزار شد که در این مرحله از پویش تعداد ۳۷۸۶۴ قلم کالای جهیزیه به همت مجمع خیرین ازدواج زوجهای جوان در سراسر کشور اهداء شد.

گفتنی است؛ مجموع مبالغ هزینه شده برای تهیه این تعداد کالای جهیزیه حدود ۴۱۹ میلیارد ریال بوده است که به همت مجامع خیرین ازدواج و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف برای زوج های جوان نیازمند استان ها صورت پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج استان های مختلف ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان مجامع خیرین ازدواج ازدواج جوانان ازدواج جوان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان