Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@04:18:47 GMT

شب قدر به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۰۵۷۵

‍‍‍‍‍‍

برخی از تصاویر شب قدر در قلم دوربین پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت به روایت قلم دوربین است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   جلسه کمیته تخصصی ستاد مقابله با کرونا، افتتاح خط تولید برد‌های الکترونیکی لوازم خانگی، بهره برداری از طرح‌های دو وزارت خانه، تصاویر منتخبی از شب قدر، اهدای خون و کوچه باغی در سمنان از جمله تصاویر منتخب قلم دوربین ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، قلم دوربین ، شب قدر ، رمضان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا قلم دوربین شب قدر رمضان قلم دوربین شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟

شرکت Insta360 اولین دوربین 8K خود را با نام Insta360 X4 معرفی کرد. این دوربین از سنسور جدید 1/1.7 اینچی با وضوح 5.7K در هر لنز استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت Insta360 جدیدترین دوربین ۳۶۰ درجه خود، یعنی X4 را عرضه کرد. مهم‌ترین ارتقای این دوربین ۵۰۰ دلاری در مقایسه با نسل قبلی خود، یعنی X3، قابلیت فیلم‌برداری 8K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه است.

این افزایش رزولوشن و جزئیات برای تماشای ویدئوهای اکشن روی نمایشگرهای بزرگ‌تر از گوشی موبایل و چرخش در نماهای ۳۶۰ درجه روی پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب یا برش‌دادن نماهای مدنظر از ضبط ۳۶۰ درجه، بسیار کاربردی خواهد بود.

باتری ۲۲۹۰ میلی‌آمپرساعتی دوربین X4 امکان ضبط ۷۵ دقیقه فیلم با کیفیت 8K و ۱۳۵ دقیقه فیلم با کیفیت 5.7K را برای آن فراهم می‌کند. X4 از ضبط ویدئو با کیفیت 5.7K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه و 4K با سرعت ۱۰۰ فریم‌برثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که X3 به 5.7K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه و 4K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه محدود بود.

مشابه مدل‌های قدیمی، حالتی برای فیلم‌برداری با تنها یک لنز در صورت نیاز نداشتن به فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه نیز وجود دارد. این حالت با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

صفحه‌نمایش لمسی X4 درمقایسه با نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده و به ۲/۵ اینچ رسیده و از شیشه ضدخش Corning Gorilla Glass ساخته شده است.

شبیه به X3، دوربین X4 نیز تصاویر ثابت را با کیفیت ۷۲ مگاپیکسل می‌تواند ثبت کند، همچنین این دوربین قابلیتی به نام «حالت من» (Me Mode) دارد که با فیلم‌برداری ویدئویی ۱۸۰ درجه، به‌طور هوشمندانه، مونوپاد را پنهان می‌کند. برخلاف X3، حالت من در X4 با کیفیت‌های 4K و 2.7K نیز در دسترس است.

محافظ لنز جداشدنی این دوربین می‌تواند تغییر بزرگی برای فیلم‌برداری در شرایط آب‌وهوایی و محیط‌های سخت‌تر باشد؛ زیرا برای لنز حساس محافظت بیشتری را به‌ارمغان می‌آورد. برخلاف مشکلاتی که برخی کاربران با لنزهای چسبی X3 تجربه کرده‌اند، شرکت سازنده ادعا می‌کند که محافظ لنز جداشدنی‌اش فرایند اتصال ۳۶۰ درجه را با مشکل مواجه نخواهد کرد.

کد خبر 745632

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم