Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل در گفت‌وگوی ویژه خبری ۱۶ اردیبهشت‌ماه شبکه دوم سیما با موضوع بررسی تحولات منطقه در آستانه روز قدس حضور پیداکرد.

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه مجموعه عواملی باعث شده است تا امروز صهیونیست‌ها در درون سرزمین‌های اشغالی از چند جهت با بن‌بست مواجه شوند گفت: آن‌ها با چالش‌های اساسی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیتی صهیونیست‌ها تلاش کردند از طریق ایجاد دیوار‌های بتنی در اطراف خودشان امنیت زمینی را در مقابل نیرو‌های فلسطینی حفظ کنند و به نوعی یک زندان بزرگ دور خودشان ایجاد کردند ادامه داد: در بعد هوایی آن‌ها ادعا داشتند، سیستم دفاعی گنبد آهنین یک گام دیگری بود که برای تامین امنیت هوای خودشان ایجاد کردند که با اتفاقات مختلف مشخص شد که این گنبد آهنین گنبدی کاغذی است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل اظهار کرد: این رژیم جعلی با بن بست اجتماعی مواجه است، بحران اجتماعی در درون سرزمین‌های اشغالی به مرور شکل گرفته است، همزمان با شرایط کرونا و بدتر شدن وضعیت معیشت مردم اتفاقاتی رخ داده است.

وی افزود: اگر در گذشته در محافل بسته امنیتی اینگونه صحبت می‌شد که چه چالش‌های فراروی رژیم صهیونیستی است امروز آنقدر آسیب پذیری‌ها آشکار شده که حتی سیاسیون صهیونیست در داخل رژیم صهیونیستی و در بیرون نسبت به بقای رژیم صهیونیستی در سال‌های آینده دچار تردید جدی و انتقادات جدی به حاکمان این رژیم اشغالگر هستند و همه این‌ها را می‌توان در رابطه با بن‌بست سیاسی که برای رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد شده ببینیم.

امیرعبداللهیان اظهار کرد: این بن‌بست سیاسی نتیجه بن بست‌های امنیتی، نظامی و اجتماعی است که ایجاد شده است، در درون سرزمین‌های اشغالی اتفاقاتی رخ داده است، صهیونیست‌ها امروز در حال برگشتن هستند و احساس می‌کنند امنیت، همبستگی و وفاق ملی وجود ندارد و بر روی زمین اتفاقات خوبی نمی‌افتد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس انتفاضه فلسطین امیرعبداللهیان مجلس مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی بن بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان ما در حمایت از ملت فلسطین در غزه راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح، تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی را در محوطه شهرک صهیونیست‌نشین شتولا با حملات راکتی هدف قرار دادند.

حزب الله با انتشار بیانیه دیگری تاکید کرد که «ساعت ۰۱:۴۵ دقیقه بعد از ظهر مجموعه نظامی پیاده دشمن صهیونیستی را در داخل اردوگاهی در پایگاه رامیم با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.»

در این بیانیه آمده است که تعدادی از نظامیان صهیونیست در این حمله کشته یا زخمی شدند.

حزب الله همچنین اعلام کرد: راس ساعت ۲:۰۰بعد از ظهر تجهیزات جاسوسی در پایگاه مسکاف را هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که «ساعت ۰۲:۰۵دقیقه بعد از ظهر پایگاه رویسات العلم در سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات راکتی قرار دادیم.»

ساعت ۸:۰۰ صبح نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی در منطقه الهباریه، مجاهدان مقاومت صبح امروز شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه و فرماندهی تیپ۷۶۹ رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله موشکی حزب الله ۲ نفر زخمی و یک نفر کشته شده است.

حزب الله لبنان پیش از این تهدید کرده بود که جنایت رژیم صهیونیستی علیه مرکز پزشکی در الهباریه در جنوب لبنان بی‌پاسخ نمی‌ماند.

از طرفی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند که در این حمله دستکم هفت نفر شهید شدند.

 حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در «شومیرا» و «شلومی»
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد